JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL.... (link)

tinejento

Elsker forumet
Ha denne leiligheten:
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11735286&sid=19abcLfqaD225610&pos=20&tot=null

Var på visning i går og den er bare heeelt perfekt!!! Mye finere i virkeligheten! Alt er pussa opp, knallfint bad, kjøkken, vaskerom; ALT!!!![:D][:D][:D]
Åhhhh... Var å prata med norsk privatøkonomi idag. Får 1.500000,- i lån uten noe sikkerhet, men til denne leiligheten trenger vi jo 1.700000,- inkludert fellesgjeld og omkostninger[&:]
Kontaktpersonen vår skulle sende prospektet til postbanken så får vi svar i morgen... åååå, er så spent!!!!!!!! Håper virkelig vi får den altså; det er drømmeleiligheten!! Fra terrassen ser vi rett ned på lekeplassen, og det er maange barn som bor i området[:)][:)]
Igår, når vi var på visning var det mange barn og foreldre som drev å leika og aka utenfor... Jeg og vil!!!![:D][8D]
Kryss fingrene for oss da jenter! Vi MÅ ha denne her....!!! Det hadde vert fin julegave det..

jeg krysser det som krysses kan for at dere får denne leiligheten![:D]

ORIGINAL: ThereseAa

[8D][8D]

lykke til!!!!! wiiii!!!!

ORIGINAL: ThereseAa

Den var kjempefin!! Håper dere får den altså! Kristoffer og jeg krysser fingrene for dere

Takk jenter!!
Håper virkelig vi får den... Nå som så mange krysser fingrene skulle det bare mangle da![;)]
Eneste som trengs å gjøre er å male lister o.l hvite også male soverommet lyst[:)]

ORIGINAL: frøken my

Kjempefin leilighet. Lykketil[:)]

Sånn var det når vi kjøpte vår leilighet også, bare følte at denne MÅ vi ha [:)]

Den så jo kjempefin ut, og beliggenheten har jo mye å si!

Håper dere får den, krysser alt jeg har

Så det er det du har styra med i det siste altså? På husjakt [:D]
Ønsker dere lykke til i hvert fall! Deilig med egen bolig, det er sikkert og visst [;)]

ORIGINAL: maiblomst

lykke til!!!!! wiiii!!!!

Liker å flytte dere?? [8D] Håper virkelig det ordner seg for dere!!

Den var fiiiiin! skjønner godt du vil ha den!
Håper dere får positivt svar idag!
Lykke til!

ORIGINAL: babylykke82

ORIGINAL: maiblomst

lykke til!!!!! wiiii!!!!

Liker å flytte dere?? [8D] Håper virkelig det ordner seg for dere!!

hehehe, ja det kan virke slik[;)] 
Egentlig hater vi å flytte! hehe.. Bor i blokk nå, og hadde stått på venteliste til å bytte leilighet i 1/2 år, før den vi bor i nå ble ledig[:)] Bodde i samme blokk i samme etg tidligere, men den "gamle" var vendt mot e6, og den vi bor i nå er vendt motsatt retning med mindre støv og støy[8D]

ORIGINAL: eadni

Fin!Fin!Fin!

Håper dere får den!!

Back
Topp