Jeg vil inn på skjult!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Tror jeg har nok innlegg nå?? Kom igjen a! :D
 
Som EJ skriver, du må sende pm til spirelitens, så gir hun Tamara beskjed :)
 
Takktakk, gjort det nå! :D
 
Venter jeg også. Innser at jeg må være superflittig for å få til 30 innlegg på skjult før mnd-skiftet...når jeg etterhvert får tilgang
 
Venter jeg også. Innser at jeg må være superflittig for å få til 30 innlegg på skjult før mnd-skiftet...når jeg etterhvert får tilgang
ImageUploadedByBV Forum1456232839.919663.jpg

Du har fått tilgang ;)

Tror nok ikke det forventes at du skal klare 30 innlegg i februar :)
 
Hehe, jeg har ikke telt over mine innlegg enda. Men er vel ikke så fryktelig langt unna at jeg kan sende søknad :)
 
Hehe, jeg har ikke telt over mine innlegg enda. Men er vel ikke så fryktelig langt unna at jeg kan sende søknad :)
Bare å telle over :D
 
Hehe, jeg har ikke telt over mine innlegg enda. Men er vel ikke så fryktelig langt unna at jeg kan sende søknad :)

Jeg talte 36 innlegg de siste 12 dagene, uten at jeg helt husker kriteriene er vel det innafor? Eller?
Uansett så jeg noe annet da jeg gikk på innleggene dine ;) Så moro :)
 
Jeg talte 36 innlegg de siste 12 dagene, uten at jeg helt husker kriteriene er vel det innafor? Eller?
Uansett så jeg noe annet da jeg gikk på innleggene dine ;) Så moro :)
Ooooh, nå må jeg også snike :p
 
:D :D :D
 
Jeg talte 36 innlegg de siste 12 dagene, uten at jeg helt husker kriteriene er vel det innafor? Eller?
Uansett så jeg noe annet da jeg gikk på innleggene dine ;) Så moro :)
Haha sniken snoken :D. Da var den katta ute av sekken :p:D
Ja telte over i går så har sendt melding til Spirelitens om tilgang.
Så håper den snart er i boks :)

Så blir det vel en egen tråd så snart jeg kommer innafor dørene tenkte jeg :)
 
Haha sniken snoken :D. Da var den katta ute av sekken :p:D
Ja telte over i går så har sendt melding til Spirelitens om tilgang.
Så håper den snart er i boks :)

Så blir det vel en egen tråd så snart jeg kommer innafor dørene tenkte jeg :)

Hehe, jeg ble jo forvirra her :p Venter en tråd til der inne som du da ikke har sett enda ;-)
 
Kanskje bare jeg som ikke har fått med meg... Hva er skjult? Hva skjer der? :)

Skjult er der berre dei som er medlemmar kan sjå. Her på åpent kan alle som er inne på Internett sjå/lese. Så på skjult er vi meir åpne, deler bilder osv :)
 
Skjult er der berre dei som er medlemmar kan sjå. Her på åpent kan alle som er inne på Internett sjå/lese. Så på skjult er vi meir åpne, deler bilder osv :)

Åja, det hørtes jo koselig ut! Men hvorfor er forumet ellers åpent? Hm, blir veldig overfladisk da ja.
 
Åja, det hørtes jo koselig ut! Men hvorfor er forumet ellers åpent? Hm, blir veldig overfladisk da ja.

Alle termingrupper har ein skjult og ein åpen del. Er ein åpen del slik at folk kan finne fram til bv, også er det krav om antall innlegg, må stå på terminlista osv for å komme inn på skjult.
 
Back
Topp