Jeg vil ikke, men han vil beholde.

MammaEva91

Glad i forumet
Jeg er gravid. Har ikke tatt noe test men jeg vet det for jeg er 1 1/2 uke forsinka med mensen. Og jeg jeg er kvalm og slapp. Jeg har en nydelig sønn fra før av som fyller 2 år i oktober. Men denne gangen har jeg ikke lyst til å beholde. Men mannen min har lyst.
Grunnen til at jeg ikke vil beholde er at jeg ikke har fått noe jobb enda etter at jeg gikk gravid sist. Så jeg har ikke den største inntekta. Får støtte fra Nav. Og mannen min jobber som drosjesjåfør så han har ikke den beste inntekta han heller. Og jobber til alle døgnes tider. Og jeg har sagt til han før at jeg skal først ha jobb før vi tenker på noe ny unge. Og det værste er at han kom med et argument som virkelig gjorde vondt. Han sa ''tenk vis dette er den jenta du alltid har drømt om''. Det var et knivstikk rett i hjerte. For jeg har alltid ønska meg ei lita jente. Ikke det at sønnen min ikke var velkommen for det var han ialler høyeste grad:) 
Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er redd for at vis jeg tar abort vil det slitte for mye på forholde vårt at det blir slutt og vis vi beholder det så e jeg redd for at jeg ikke kommer til å bli like glad i babyen i magen som det jeg er i sønnen min.   
 
er jo en stund siden, vet ikke om dere har bestemt dere for noe enda, men glad i ungen , det blir du alle høyst sannsynlig etterhvert som du venner deg til tanken.
Og det kan jo være du får en jobb helt i begynnelsen av graviditeten.
 
Back
Topp