Jeg vil hjem

mkrago

Elsker forumet
Jeg ligger her i en dritvond seng på et 2 mansrom på barsel med en nydelig liten gutt i armkroken. Alarmer hyler fra naborommet, det gråtes og snorkes om hverandre i nabosenga. Jeg vil hjem. Jeg er desperat etter å komme hjem til senga mi, dusjen, guttungen, gubben, sofaen og generelt livet mitt. Heldigvis deler jeg rom med en fantastisk dame som jeg kommer godt overens med, men etter flere dager nesten uten søvn er jeg desperat. Før fødselen ville jeg kjempet med nebb og klør om å få bli lengst mulig pga komplikasjonene forrige gang, nå er jeg i så utrolig god form at jeg vil hjem.
 
Gratulerer med lillegutt :) jeg er førstegangs og bor 15-20min unna sykehuset så mulig jeg ikke ser problemet med å dra hjem, men kan du ikke bare gjøre det i morgen da? :) du er jo "rutinert" og høres ut som om du er i fin form.

Jeg slapper best av hjemme og har et ønske om å kunne være hjemme så lenge som mulig før jeg drar til sykehuset. Samboeren blir stressa av at jeg bare sier det :P
 
Gratulerer med lillegutt :) jeg er førstegangs og bor 15-20min unna sykehuset så mulig jeg ikke ser problemet med å dra hjem, men kan du ikke bare gjøre det i morgen da? :) du er jo "rutinert" og høres ut som om du er i fin form.

Jeg slapper best av hjemme og har et ønske om å kunne være hjemme så lenge som mulig før jeg drar til sykehuset. Samboeren blir stressa av at jeg bare sier det :p

Jeg fikk en alvorlig komplikasjon forrige gang som kan oppstå så lenge som 72 timer etter fødselen så det er ikke sikkert at jeg får dra hjem. Men jeg bor også veldig nærme sykehuset så jeg satser på at de lar meg reise i morgen så lenge formen fortsatt er god. Jeg får vel eventuelt prøve å tigge meg til en avtale om at jeg kommer tilbake og tar blodprøver osv på mandag.
 
Du kan jo høre om litt perm kanskje, så du kan få hjem å sove litt bare? :)
 
Håper du får komme hjem siden du ønsker det selv<3 Men så godt du trives med romkameraten i det minste!
 
Det er fullstendig kaos her og jeg har nesten ikke sett noe av de som jobber her i løpet av den tiden vi har ligget her. Snakket med jordmor nå og hun skulle sjekke med legen men regner med at jeg får dra hjem i ettermiddag så lenge bt er normalt. Får eventuelt kontroll på poliklinikken i morgen. Gleder meg desperat til å få sove i egen seng.
 
Det er fullstendig kaos her og jeg har nesten ikke sett noe av de som jobber her i løpet av den tiden vi har ligget her. Snakket med jordmor nå og hun skulle sjekke med legen men regner med at jeg får dra hjem i ettermiddag så lenge bt er normalt. Får eventuelt kontroll på poliklinikken i morgen. Gleder meg desperat til å få sove i egen seng.
Uff høres slitsomt ut! Hvilket sykehus er du på?
 
Så bra! Kos deg masse hjemme :D
 
Så deilig! kos deg masse :)
 
Deilig å komme hjem :)
 
Gratulerer med den lille.
Vi sitter og venter på innskriving.
Det blir født en ny supermann imorgen og han er min.
 
Back
Topp