juliejepp Elsker forumet 28 Apr 2010 #1 slapp pizza med alt for mye ost på, pepsi, sjokkolade is, pepperkaker, kjøttkaker i brunsaus.og sånn kake som sola skal lage.. blir gal her..det eneste usunne jeg har i hus idag er nugatti[:'(] vil ha snoooooop faen og....
slapp pizza med alt for mye ost på, pepsi, sjokkolade is, pepperkaker, kjøttkaker i brunsaus.og sånn kake som sola skal lage.. blir gal her..det eneste usunne jeg har i hus idag er nugatti[:'(] vil ha snoooooop faen og....
5 prinsesser Glad i forumet 28 Apr 2010 #2 Hehe...den tia av mnd? Gikk beserk jeg sist uke...spiste neste ei hel sjokoladekake(i langform) aleine[:'(]
Hehe...den tia av mnd? Gikk beserk jeg sist uke...spiste neste ei hel sjokoladekake(i langform) aleine[:'(]
TinaCelineeey Forumet er livet 28 Apr 2010 #3 Jeg og [&o] blir helt dårlig jeg.... Men jeg har -20kr på konto så blir ikke mye kos på meg[:'(]
juliejepp Elsker forumet 28 Apr 2010 #4 ORIGINAL: RenateTamara sender over alt vi har i skapene til deg[:D] åh hadde det vært så vel..men heldigvis så gikk det over... dette er det som er værst med og være gravid..matmatmat
ORIGINAL: RenateTamara sender over alt vi har i skapene til deg[:D] åh hadde det vært så vel..men heldigvis så gikk det over... dette er det som er værst med og være gravid..matmatmat