JEG VIL HA SOOOOL!!

lenemor

Forumet er livet
Jeg er så lei av konstant regn, tåke, vind og dårlig vær - jeg blir sur og gretten, jeg får vondt i hodet og jeg blir trøtt av dette været... og i morgen kommer Trillemor med familie på besøk, det hadde vært så koselig å vise hagen og området her fra sin beste siden - å kunne grille, spise ute på plattingen, og at jentene kunne lekt i hagen og kosa seg. Vi skal selvsagt kose oss med besøket uansett, men ting blir alltid litt lettere når det er sommer og SOL! [:D]

Å så koselig å få besøk av trillemor da.[:D]

Ja været er helt utrolig det. I dag har det jo regnet nesten konstant siden vi sto opp ihvertfall. Men nå sies det jo at sommeren kommer til helga. Syns jeg har hørt den før jeg.....[8|]

vi gleder oss masse til å besøke dere.. og skal kose oss uansett vær kjenner jeg[:D][:D] men sol er jo et ekstra pluss... iallfall når vi er i norges vakreste landsdel..[:)]

vi har samme været som dere lenemor, og jeg er så lei at jeg vil spy[:'(] ødelegger jo hele sommerfølelsen jo. Nå har vi heldigvis ferie til helga så da krysser vi fingrene for at det fine været i sverige holder seg slik at vi kan få noen soltimer der istedet.

Høres veldig koselig ut med besøk da, skulle gjerne møtt dere begge to! [:D]

Her titter sola frem akkurat for øyeblikket, men den har ikke gjort det tidligere [&:]
Har regna de siste dagene, men idag har det bare kommet bittelitt.

Skjønner godt at du ville hatt fint vær når det kommer besøk, men jeg er sikker
på at dere kommer til å kose dere masse uansett jeg [;)]
Misunner dere selskapet alle sammen [:D]

Back
Topp