Jeg vil ha sommer sol og varme!!!

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Gleder meg til det blir varmere i været og masse sol (selv om det er blå himmel og sol her nå hehe) men det gir så mye ekstra energi og hvert steg vi kommer nærmere sommeren er vi nærmere å få hilse på de søte små <3

JA:D håper vi får en bra sommer:cool:

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Sol og varme ja? Fysj, var -27 da jeg kjørte i bhg i dag...... :p

Kan ikke anna enn å si meg enig.. Lengter til vår og sommer, selv om jeg vet at det nok er noen mndr til.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg prøver å få varme i huset ved å fyre i peisen, meeeen det tar jo så lang tid før det blir skikkelig varmt!!! Æsj, jeg liker ikke å fryyyyse :/

Her sitter jeg i sofaen under et tjukt ullpledd, med varmepumper gående på 25 grader, og FRYSER! Har ull stilongs og trøye, og en fleece onepiece på meg, og tjukke ull labber, og JA jeg gleder meg til sol og sommer!:)

Jeg også :) men skal vel se når sommeren kommer sitter vi alle å klager på at det er så varmt, og vertfall siden vi er høygravide i slutten av sommeren. :P

Eg kan jo fortelle dere at om to uker sitter eg på Tenerife og koser meg med en god bok i varmen :p
Vi skal ten tur til svigers forhåpentligvis i april/mai, dem bor i sørspania så jeg gleder meg til varme, sol og strand ;)
Heldig du som kommer deg unna kulden snart ;)

Eg kan jo fortelle dere at om to uker sitter eg på Tenerife og koser meg med en god bok i varmen :p

Dit skal jeg også, om en 6ukerstid :)
Blir kjekt når sommeren nærmer seg, og magen strutter;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Blir veldig greit med lysere og varmere tider uansett :) man ser naboene igjen, ungene er aktive og glade, tur i skog og mark. og vi er enda nærmere vårt lille nurk ;) ;)

Back
Topp