Jeg vil ha kaffe.......

mammacath

Betatt av forumet
Gud jeg savner kaffe...... Jeg drikker en koffeinfri på morran og kanskje en vanlig latte i løpet av dagen..... Jeg vil ha mere latte.... Er veldig glad i nespresso maskinen min.....

Jeg vil også ha kaffe! Jeg sluttet å røyke og drikke kaffe for mange dager siden pga jeg mistenkte graviditet. Men nå tenker jeg nesten ikke på noe annet enn en frekk liten kopp med nespresso. Mmmm:)

Jeg drikker kaffe hver dag jeg :)
Har ikke hørt at det er farlig så lenge man drikker moderate mengder?
Er det ikke forskjell på svart kaffe og litt mer "melkete" typer? :)
Jeg hadde 3 eller 4 kopper latté i dag... Ups, er det ille?

Har hørt man ikke skal drikke mere en to kopper og da reger jeg med at det ikke spiller noen rolle om det er latte eller ikke.... Jeg drikker to kopper omdagen men ønsker mere.....

Ja, jeg har også hørt to kopper om dagen, men det er jo så godt å sette seg ned med en kopp, så to blir liksom litt lite. Men kanskje det er en vanesak?:)

Jeg drikker kun kofferinfri kaffe og te. drikker ikke mye av det heller. Har blitt fortalt at koffein kan trigge SA..?

Jeg har lest 3-4 kopper daglig. (her)

Jeg drakk kaffe sist da jeg var gravid, men siden jeg hadde SA ble jeg veldig forsiktig, og har ikke drukket noe kaffe siden.
Håper på klaff på eggløsningen (som forhåpentligvis er i morgen), og da vil jeg ikke rote det til med noe som helst som ikke er bra.

Men hvis ikke jeg hadde hatt SA (som mest sannsynlig hadde null og niks med kaffen å gjøre), så hadde jeg glatt drukket 3-4 kopper fortsatt.

Squash skrev:
Jeg har lest 3-4 kopper daglig. (her)

Jeg drakk kaffe sist da jeg var gravid, men siden jeg hadde SA ble jeg veldig forsiktig, og har ikke drukket noe kaffe siden.
Håper på klaff på eggløsningen (som forhåpentligvis er i morgen), og da vil jeg ikke rote det til med noe som helst som ikke er bra.

Men hvis ikke jeg hadde hatt SA (som mest sannsynlig hadde null og niks med kaffen å gjøre), så hadde jeg glatt drukket 3-4 kopper fortsatt.

Huff dette visste jeg ikke! Jeg har hatt 2 SA og 1 MA :(  ... og jeg har drukket kaffe, men aldri mer enn 3-4 kopper pr. dag!
Jaja, ikke mer enn 1-2 kopper dagen fra nå av! 

Back
Topp