Jeg vil ha gutten min bakovervendt enda..

baremeg06

Flørter med forumet
Men det vil vest ikke bf for han har snudd stolene til han, syns det er alt for tidlig. hna er bare 3 år.
Han har aldri klagd over og ha det trangt eller at de ikke syns nå om og sitte den veien.
Regn me at det e berre før at det ska va lettvindt før han, syns det e veldig egoistisk og tenkt på seg skjøl fremfor sikkerheta på ungen...

Kjenn eg kun ha eksplodert på han..
Større egoist kan man leit lenge etter..

Dagens utblåsning....

Drar på jobb nå, kommer tilbake seinar

Om det kun er for at han skal ha det enklest mulig selv vil jeg si at han virker mindre smart..

dustepappa. gå inn på bloggen til helene harfrøken og vis han vidoene av kræsj, forovervend vs bakovervendt.. så kanskje han løper ut å snur stolen igjen!

om du er sammen med han ville jeg nå bare snudd den andre veien igjen.

Det hender sambo tar ut sete fra bilen, for at noen skal få plass eller slik, og da setter han det inn forovervendt fordi han ikke klarer å feste det andre veien.

Har samboeren din bare gått ut å snudd sete fremovervendt sånn uten videre? Hehe!

Vi bor ikke i lag, heldigvis.. kan ikke tenke meg til at det er noen annen grunn til det enn at han vil ha det enkelt.. For gutten har aldri klagd på og sitte bakover. og han har god plass i bilen, for vi har en mindre bil og der har han det ikke trangt...

Har litt lyst og sende han linken ja...

Jeg vil helst ha han der til han er over 4.. så lenge som mulig..

Back
Topp