Jeg vil ha en sladrevenn? Hvordan?

Juras

Forelsket i forumet
Jeg ænsker meg så en sladrevenn her inne på oktober! Har termin 2.10.. så kanskje en som har termin noe senere? :) 

Skjønner jeg er nye her,hva er sladrevenn??

Vil også ha sladrevenn!:)

Er en som oppdaterer for deg dersom det er noe spesielt, og under/etter fødsel. En en blir litt mer kjent med:)

Hvis du f.eks er min sladrevenn, og jeg din, så har vi byttet tlf. nr... så når jeg føder, så får du sms av meg og så sladrer du for meg her inne... ;) Du får vitale mål, og en oppdatering underveis :) Veldig hyggelig" :) 

Javel ja ;) Da lærte jeg noe nytt idag,takk :)

Jeg har termin 5 Okt,men går alt etter planen skal lille frøkna ut i slutten av September

Hei! Har heller ikke enda, så rop ut hvis dere vil være min. Vi trenger ikke å bare være to, kan også ha flere! Jeg har termin 27.10 så et stykke unna dere alle ;-)

cleo_84 skrev:
Hei! Har heller ikke enda, så rop ut hvis dere vil være min. Vi trenger ikke å bare være to, kan også ha flere! Jeg har termin 27.10 så et stykke unna dere alle ;-)

Ja, kan ikke vi sladre sammen da :)) Hvor i landet bor du forresten? :)

Vil du bli min? 

Engel skrev:

Vil også ha sladrevenn!:)

Er en som oppdaterer for deg dersom det er noe spesielt, og under/etter fødsel. En en blir litt mer kjent med:)

Ja, det vil jeg helt klart;-) Akkurat nå bor jeg i finnmark, men flytter hjem til nordmøre igjen til jul ;-) enn du?

Kunne godt tenkt meg en sladrevenn jeg også =)
Har lurt på hva det var for no`skjønner dere.

Jeg har termin 10.10.

jeg vil også ha en sladrevenn! Gjerne fra Sandnes/Stavanger området? Jeg har termin 10 okt :D

Jeg kan godt ha en sladrevenn jeg! ;) Men om det er i forhold til hvor en bor i landet så tror jeg at jeg er litt alene her inne... For jeg er nemlig fra Aust-Agder Ser jeg er alene om det på lista selvom jeg tror det er et par til,men som ikke er så aktive... Jeg er ganske aktiv her om kveldene for da må mannen renovere hus nr 2 som vi skal flytte til heeeelst før nestemann kommer til verden ;)

har ingenting å si hvor du bor. eller hvor sladrevennen bor :) det er kun tlf nr som byttes. :) men er jo kos om man finner en i nærheten også :)

Jeg bor i Vestfold! :)

Juras skrev:
har ingenting å si hvor du bor. eller hvor sladrevennen bor :) det er kun tlf nr som byttes. :) men er jo kos om man finner en i nærheten også :)

Jeg bor i Vestfold! :)

Nei, det har virkelig ingenting å si! Ååå, hvor i Vestfold er det? du kan også svare på pm ;) Bodde 3 år i Tønsberg, og er innimellom der på besøk ;) 

Jeg vil gjerne ha en sladrevenn :) bor i Finnmark og har termin 30 okt...

Back
Topp