Jeg vil ha en Beco Gemini!!! Tror jeg?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Noen som har Beco Gemini?

Sitter og kikker på den inne på Lotusbarn nå, og den virker jo helt genial!

Noen her med erfaringer med den? Er den så super som den virker på bildene?emoticon

Litt skeptisk til og kjøpe en så dyr bæresele når jeg ikke vet om lillegutt liker den da, han liker ikke mei tai, ringslynge eller sjal :p
Men han liker og se forover, og det kunne en jo i Beco'en emoticon

Om dei har den på Eddabedda hadde eg prøvt den først, hadde eg vore deg :)

[Malin] skrev:
Om dei har den på Eddabedda hadde eg prøvt den først, hadde eg vore deg :)

Eddabedda? E da dei på Stord da?
Ja kansje ein ide, skal øve der snart, så kunne jo sjekka opp i da.

Lure du Malin emoticon

I know emoticon

Da e dei på Stord ja :) eg kjøpte nesten ein manduca hos dei.. men så drøya eg da, å no e han så tung at eg trur ikkje nakken min orka bæresele.. :/

[Malin] skrev:
I know emoticon

Da e dei på Stord ja :) eg kjøpte nesten ein manduca hos dei.. men så drøya eg da, å no e han så tung at eg trur ikkje nakken min orka bæresele.. :/

Såpass ja :/

Dei hadde den ikkje på nettsio iallefall :(
Eg berte Mathea ganske lenge i Mei tai, menne Leon e ikkje så glad i den, han vil sjå fram han. Nysgjerrigperen min :D

jeg har beco butterfly og er veldig fornøyd. de ser veldig like ut...

Mine ungar e ganske heavy, så det begrensa seg kor lenge eg orka å bera jaffal!:) William har bikka 10 kg, minst ;)

Mrs Lutz skrev:
jeg har beco butterfly og er veldig fornøyd. de ser veldig like ut...

jeg også! :-) eller beco butterfly II.

måtte faktisk sjekke ut forskjellen på youtube. Gemini minner en del om Manduca, som jeg egentlig ikke var særlig fornøyd med, og derfor solgte for å heller kjøpe en beco butterfly II. Grunnen til at jeg liker butterflyen bedre er at man kan ta den på før man setter barnet i selen, for jeg synes det var knotete å prøve å krysse og styre mens man også måtte holde barnet.. men det er jo en vanesak også. Men kan iallefall anbefale beco butterfly på det varmeste :-)

Back
Topp