Jeg vil ha deres beste sovetips!

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Kan gi dere litt om ståa her hjemme nå... og dere kan dele deres erfaringer og råd.

Bebbis har sovet bra om nattan fra første stund... Sover i senga, men har gått fra å ha måttet sove på armen til å ligge ved siden av meg med egen pute og dyne. Ingen netter er like.. noen netter sover hun fra 23/00 til 05/07.. noen ganger vil hun ha mat 02/03...Kommer litt ann på hvor mye hun spiser før hun sovner også.

Ho sover best i vogn eller bilsetet. Kan da sove flere timer etter man har kommet hjem. Ellers sovner hun lett på armen. Men legger jeg henne fra meg i vogna våkner hun normalt så og si med en gang.

Øver på å rugge henne i søvn inne i vogn eller vogge. Kan ta opptil en time eller mer... og sovner hun, sover hun kanskje 30min, for da har vi holdt på så lenge at ho er sulten igjen.

[:-]

45 har lest og ingen har noe tips ang søvn. Går bare helt glatt for alle andre tydeligvis....

Det er vel mer det at de ser på alderen hennes og tenker at det er for tidlig å ha fått inn noen gode søvnvaner da uansett tips.. [;)]

ORIGINAL: Maelle

Det er vel mer det at de ser på alderen hennes og tenker at det er for tidlig å ha fått inn noen gode søvnvaner da uansett tips.. [;)]

Mulig... men er vel bedre å starte med gode råd nå... enn å rette opp alle feila når ho er året [;)]

De fleste andre har barn som sover i vogn, vugge og egen seng-.... en eller annen gang mp mi lære det og.
Kjedelig å måtte sove i mi seng og på mitt fang til ho er konfirmant [:D]

skjønner ikke helt hva problemet er[:)]du sier hun sover om natten og sover godt i vogn[8|]

Snuppa mi sover i ega seng på natta, men det har ho gjort fra dag 1. så er vel vant til det[;)]
På dagen vil ho helst sove på fang, men jeg syns det er greit siden ho er så lita[:)]

Litt tidlig å begynne å lære ho o sove aleine.. Enkelte netter er snuppa urolig, da får ho sove i senga vår. Stresser ikke med det enda[;)]

Back
Topp