jeg vil ha baby..

millesmamma

Flørter med forumet
Jeg vil ha baby...  Er så babysyk om dagen. Og så er to av venninnene mine gravide, og det hjelper ikke akkurat på..
Men sambo vil at vi skal vente til vi får egen leilighet. Og da må jeg ha større fast stilling. Nytter vel ikke å komme i banken å spørre om lån når jeg bare har 28% fast jobb. Og ikke blir det større stilling ledig her heller ser det ut for.. Så da er det bare en ting å gjøre, finne meg en ny jobb. [:'(][:D]

uff da....ja da skjønne æ at du slit litt....merkes alltid bedre når nån som e nært e gravid......men satse på at du får dæ ny jobb, og at d da kommer en liten spire din vei[:)]

Da satser vi på at du får en annen jobb, eller en jobb til hvor du kan jobbe litt... er jo lurt å komme over 50% i forhold til permisjonsrettigheter og sånt vet du.

Jobber ikke du bortimot hele tiden og så har du bare 28% stilling?

Det passer jo "aldri" helt å få barn, så jeg hadde nok prioritert det over leilighetskjøp jeg da. Det er jo ingenting i veien for å få flere barn selv om man leier. kjøpe leilighet kan man jo alltids gjøre senere. Klarer dere dere økonomisk hvis dere får baby snart så hadde jeg hoppet i det jeg ja.[:)] Da jeg fikk babyfeber i januar i fjor fikk jeg overtalt mannen på en måneds tid og vips... baby på fire måneder.[:)] Anbefales![:D]

Du har i alle fall en god motivasjonsfaktor når du skal finne deg ny jobb[:D]

Vi måtte også vente nesten 6 måneder før vi kunne begynne å prøve, fordi jeg måtte få meg jobb.. Det er såååå kjett å måtte vente på grunn av sånn! [:-]

Og så tok det 6 måneder med prøving, til å bli gal av! Hehe. Men nå kommer snart babyen vår da, så det er verdt ventinga [:)]

Som namba sier så handler det om prioritet! For min del så er det ikke noe problem med to barn og leie .. Men selvfølgelig hadde det vært fantastisk deilig å hatt noe eget, det skal jeg ikke legge skjul på [;)]

Back
Topp