Jeg vil gjerne kose litt

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
med datteren en gang i blandt.

Hun er 7 1/2 mnd.

Har henne på fanget.. Hun prøver å komme seg ned.

Legger med ned på gulvet med henne.. Hun snur seg og farter avgårde.

Løfter henne opp for å danse og synge litt.. Hun prøver å komme seg ned.

Koselig med baby, hæ? [8|] Så her sitter jeg da. På sofaen mens hun strålende fornøyd farter rundt i huset og oppdager nye plasser hun kan rulle seg til.

bli vant til det....de har ikke noe mer tid når de blir eldre[&:][:D]

Hehe.. jeg prøver jeg også!![8D]

Hun vrenger seg ut av armene mine eller ned fra fanget mitt!
Skal IKKE sitte rolig på fanget å se på en tegnefilm eller noe feks..MYE bedre å stå på gulvet alene foran TV'n da ja...  [X(] Er så koselig atte!

Har fått en sussegal kosebamse jeg! Det er koselig det!!<3

Ja, jeg har heldigvis en sønn på 20 mnd som vil kose hele tiden da[:D] Husker han var helt anti-kos når han begynte å komme seg rundt på egen hånd han også.

Håper hun her også snur etterhvert[:D]

Det er nok bare en periode.. Slik var min også, ville aldri sitte på fanget og ville heller ikke ha trøst om han slo seg.. Men nå får jeg klemmer hele tiden og suss på munn og kinn... Ikke rent skjelden kommer han og skal "sitte fang" og da lager han seg plass og slår seg ned enten jeg vil eller ei.... Og når han slår seg nå kommer han løpende med utstrakte armer og skal ha kos og trøst og vi må "blåse på" og kysse på for å få det bedre... Får nyte det mens det varer... Om noen år er det vel ikke "kult" å klemme mamma og pappa...

herre gud!!!!! er hun blitt SÅ gammel???
tida går så ufattelig fort!
jeg tenkte hun var kansje 3-4 mnd jeg[:D]

Jeg har ei som er helt motsatt... Henger i foten på meg hele tiden, skal sitte på fanget mitt hele tiden, skikkelig kosejente. Jeg får ikke gå på do i fred engang... Da står hun å prøver å få opp døra og når hun ikke klarer det så står hun og banker på døra og gråter og vil inn... [8|] Det er jo koselig men kan bli litt mye iblant...

Back
Topp