jeg vil føde jeg.....

Dollface

Forumet er livet
VIP
jeg orker ingenting
klarer ingenting
og nå skal T være hjemme i 5 uker.... med meg.... og bare meg... mannen jobber jo....

en av oss kommer til å ta livet av den andre.. og mtp hvor immobil jeg er så er det nok jeg som går dukken....

Føler med deg!! Men du må vente til jeg er ferdig;) Skal til jordmor i morgen å jeg skal høre om hun kan strippe meg litt. Nå er jeg ferdig føler jeg. Jeg har nå to dager til termin:p Når er din termin?

søteste skrev:
Føler med deg!! Men du må vente til jeg er ferdig;) Skal til jordmor i morgen å jeg skal høre om hun kan strippe meg litt. Nå er jeg ferdig føler jeg. Jeg har nå to dager til termin:p Når er din termin?

4 august...................... du skjønner jo at jeg ikke kommer til å overleve.....
skal på modningsakupunktur igjen på onsdag, og da skal jeg smiske så hardt med henne at hun setter riestimulerende med en gang :P

Dollface skrev:

søteste skrev:

4 august...................... du skjønner jo at jeg ikke kommer til å overleve.....
skal på modningsakupunktur igjen på onsdag, og da skal jeg smiske så hardt med henne at hun setter riestimulerende med en gang :P

Full forståelse. Jeg føler denne ungen har limt seg fast i livmora mi, først fare for prematurfødsel og nå syv uker med rier sitter jeg fortsatt her med stor mage og ingen baby:p Håpe hun gjør som du sier da, jeg fikk det for tre uker siden:o Så her håper jeg hun kan gå fysisk til verks å strippe meg:p Hihi Men jeg har en sterk overtidsfølelse denne gangen:) Håper din lille kommer snart, men kommer hun før min så blir jeg litt fornærmet. Hihi

søteste skrev:

Dollface skrev:

søteste skrev:

Full forståelse. Jeg føler denne ungen har limt seg fast i livmora mi, først fare for prematurfødsel og nå syv uker med rier sitter jeg fortsatt her med stor mage og ingen baby:p Håpe hun gjør som du sier da, jeg fikk det for tre uker siden:o Så her håper jeg hun kan gå fysisk til verks å strippe meg:p Hihi Men jeg har en sterk overtidsfølelse denne gangen:) Håper din lille kommer snart, men kommer hun går min så blir jeg litt fornærmet. Hihi

skal vi satse på samkjøring - i morra for eksempel?

Nå kommer den kjipe delen, men jeg er sååå glad for at du ikke fødte mens vi var på ferie!! Mob min konket for strøm så jeg fikk ikke sjekket noe heller under oppholdet! :p

Men jeg skjønner den altså :( :( Jeg er jo bare rett under halvveis og kjenner på akkurat samme linje.. Vi får bare bruke hverandre og la ungene leke (les, oppholde hverandre hihi) så kanskje vi overlever et par timer ekstra ;)

Kommer ut en dag til deg, btw. Kjøpte noe til deg på ferien ;) 

Trone skrev:
Nå kommer den kjipe delen, men jeg er sååå glad for at du ikke fødte mens vi var på ferie!! Mob min konket for strøm så jeg fikk ikke sjekket noe heller under oppholdet! :p

Men jeg skjønner den altså :( :( Jeg er jo bare rett under halvveis og kjenner på akkurat samme linje.. Vi får bare bruke hverandre og la ungene leke (les, oppholde hverandre hihi) så kanskje vi overlever et par timer ekstra ;)

Kommer ut en dag til deg, btw. Kjøpte noe til deg på ferien ;) 

Kom denne uka da, for til uka blir det fullt hus og jubalong... hvis alle kommer samtidig blir det 4 unger og 6 voksne hvorav 2 gravide...................................
gleeeeeeeeeeeeeder meg.
Bror sa han kunne ta med T i dyreparken da.. HURRA!! :D

Okismoki, da kommer jeg engang denne uken. Hvis vi ikke drar på hytta da :p 

Det er jo prosjekt "få-mini-til-å-ligge-i-stor-guttseng-prosjekt" denne siste uken som T har ferie. Så.. Du vet jo hvordan det gikk sist gang med tålmodigheten til T. Så mye mulig  han finner ut vi skal dra på hytta så han slipper den fighten.. 
Men hvis vi drar på hytta så kommer jeg innom med pakken til deg uansett :D 

Jises, kommer hele bøtteballetten??!?!?!?!

Trone skrev:
Okismoki, da kommer jeg engang denne uken. Hvis vi ikke drar på hytta da :p 

Det er jo prosjekt "få-mini-til-å-ligge-i-stor-guttseng-prosjekt" denne siste uken som T har ferie. Så.. Du vet jo hvordan det gikk sist gang med tålmodigheten til T. Så mye mulig  han finner ut vi skal dra på hytta så han slipper den fighten.. 
Men hvis vi drar på hytta så kommer jeg innom med pakken til deg uansett :D 

Jises, kommer hele bøtteballetten??!?!?!?!

Du får "glemme" reisesenga :P

Jepp - bror ringte i stad og lurte på om de kunne sove her.. jeg hørte bare "...ta med T i dyreparken for deg vi....." så jeg sa bare ja....

Dollface skrev:

søteste skrev:

går ikke med mindre man har skriftlig fra lege/jordmor at det er forsvarlig.. og da tar de det tidligst i uke 39 :(
Prøvde meg jeg å forige uke.. :( ville ha denne uken siden jeg når 37.. men ikke pokker..)
Jeg er også alene med lillegutt.. og skal være det til han begynner i barnehage på terminen min 06. august.. :(

skjønner ka du meiner, har det ca på samme måte her også!!   har veldig lite trua på at ting starter av seg sjøl og seg for meg igangsettelse på overtid denne gangen også :P

*2 prinsesser & en spire* skrev:

Dollface skrev:
jeg orker ingenting
klarer ingenting

Du er ikke alene om disse tankene... men jeg må vente litt til!

Me too!

Back
Topp