Jeg vil bruke BH!

PixiePP

Betatt av forumet
Har levd i ammetopper i snart 1 år, det er comfy det altså, men BH er så mye penere under klær. Nå ammer jeg bare på kvelden, så kan bruke bh på dagen. Det pipler jo ut melk innimellom, men jeg får jo ikke plass til ammeinnlegg OG pupp inni bh'en?? Ila dagen sklir jo alt hit og dit, selv om jeg fester teipen.. I-landsproblem dette altså, men hva gjør dere? Kjøper nye bh'er som har plass til innlegg?

Brukte du kun ammetopper eller har du amme BH er også? Jeg ammer kun om natt men bruker fortsatt amme-Bh mine. Ikke fordi jeg må, men fordi de er så myke og gode ;)

Jeg er omvendt. Vil aldri bruke vanlig bh igjen:P men altså, bare legg ammeinnlegg inni vanlig bh og rett på det ofte. Ville jeg gjort.

Jeg har hått over til vanlig bh, skal snart ut i jobb og må uansett bruke vanlig bh der. Da måtte jeg opp en str, pga pupper er så mye større når det er spreng :) men kommer til å bruke innlegg også for sikkerhetsskyld :)
Og ikke ull, det blir ikke aktuellt :)

Vattert bh holder fint her. Eller stor nok bh så man får plass til innlegg. Sånne tyne i bambus eller ull/silke

Tar jo ikke store plassen med et enganginnlegg innenfor hver cup på vanlig BH? :) Gleder meg til å bruke ammebher igjen jeg da :D

Jeg savner også vanlige BH-er! Føler meg skikkelig ufresh i amme-BH, og det funker jo ikke med NOEN pene topper..! Kjempeklar for å kunne pynte meg litt mer og føle meg feminin igjen, skal kjøpe meg nytt, pent undertøy og bare gå rundt i det hele dagen :P

Back
Topp