Jeg vil brøle det ut til alle!

Lillemor88

Betatt av forumet
Det er så vanskelig å holde på denne hemmeligheten her. Dette er det mest fantastiske som har skjedd i hele mitt liv, jeg skal bli mor. Så må jeg vente med å fortelle det pga den triste effekten det har hvis dette ikke går bra. Dette må gå bra, jeg vet det går bra!
Guuuuu jeg gleder meg til allt som kommer ;) Gratulere så mye til alle som venter på seirene sine :)

Når syns dere at det er greit å fortelle å hvem? Jeg gleder meg så ufattelig mye til å passere de første "utrygge" ukene.. Tok en test i dag, den sa Gravid uke 2-3 :) ventetiden til at bekymringene kun blir "glede seg til" - håper jeg går fort ;)

Gratulerer!! :) jeg er 5+0, testet positivt i går. Har allerede sagt det til mamma, men det er fordi hun kjenner til mine tidligere aborter, og det vil jeg Uansett fortelle henne om denne gangen også. Godt å ha noen å prate med/støtte seg på uansett utfall :-)

Lykke til!

Jeg har også fortalt det til noen få som jeg også vil dele sorgens med, om det skal komme noen :) det er viktig å dele det med noen tror jeg, jeg hadde blitt tullete av å bært både gleden å sorgens alene. Min fantastiske mann er go å ha, men er deilig me noen få ekstra støttespillere ;) Det bobler i hele meg ! Jeg har så lust å kun glede meg ;) bekymringene tar nokk aldri slutt, men håper de blir mindre etter som ukene går ;)
Lykke til å gratulere :)

Hehe... Hvis spiren klorer seg godt nok fast så er du bekymret resten av livet ;)

Gratulerer så mye :) jeg er 4+6 i dag(lørdag) å venter mitt andre barn! Vesla ble 1 år for en uke siden :)

Jeg har fortalt flere at vi venter, å det fordi det ikke er like "hemmelig" denne gangen, men selvsagt like gledelig! Fortalte ingen før uke 11 sist :)

Gratulerer! Håper vi kan vente til ca 12 uker. Kommer ann på hvor oppblåst magen blir. Er jo ikke mye magen (babyen) vokser før det. Den vokser jo men tar ikke mye plass ;)

Tidligere har vi fortalt det relativt tidlig til familie og nære venner. Med førstemann måtte jeg fortelle det tidlig på jobb på grunn av at det var flere ting jeg ikke kunne gjør som gravid. Det siste svangerskapet ble jeg så dårlig fra uke 6, så da begynte de rundt å lure på om jeg var alvorlig syk :p Denne gangen håper jeg at vi klarer å holde det for oss selv i enda noen uker. Har aldri vært redd for å fortelle noe pga faren for å miste, for hadde vi mistet så hadde vi fortalt det til de nærmeste uansett. Syntes det var godt å kunne prate om det med andre helt fra starten :)

Gratulerer til alle =) Kjenner og jeg bare har lyst å fortelle det :) men synes det er kjekkere å fortelle det når man er noen uker liksom. Var 3+3 da jeg testet positivt. Føles bedre når det er litt mer ;) Hvor lenge jeg venter kommer an på om jeg blir dårlig eller ikke =)

Men! Hvordan oppretter jeg en tråd fra mobil?? Får bare til å svare på andre sine! Har samsung galaxy s3 og finner ingen plass for opprett tråd, eller start evne ell. =)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

det er lurt å si det til en person som du vet klarer å holde tett om det :) Uansett hvordan det går er det greit å kunne dele både gleder og skuffelser med noen andre enn kjæresten :) her har jeg fortalt det til ei venninne som også prøver å bli gravid.. vi har hatt god kontakt de siste mnd etter at hun og kjæresten bestemte seg for å prøve å bli gravide, men ingen i slekta som vet noe enda.. der skal vi prøve å holde det skjult så lenge det går..

jeg har også delt det med ei god venninne, men resten av gjengen (les: familie og venner) får ikke vite det på en del uker enda. Det er nå planen akkurat nå. :)

I dag er jeg 5+1 ca.. Tenke at hjerte begynner å slå i disse tider! Håper på å holde det hemmelig for de aller fleste frem til uke 12 ;) Gratulere så masse til alle sammen. Gleder meg til å dele erfaringer, tanker, bekymringer å gleder med dere alle ;)

I dag er jeg 5+1 ca.. Tenke at hjerte begynner å slå i disse tider! Håper på å holde det hemmelig for de aller fleste frem til uke 12 ;) Gratulere så masse til alle sammen. Gleder meg til å dele erfaringer, tanker, bekymringer å gleder med dere alle ;)
Woohoo! 5+1 her i dag også ;)

Alle ser nå rart på oss, men vi har aldri brydd oss om å vente til uke 12 med å si noe. Det er en ting hvis man kjenner selv at man vil holde det hemmelig. Men både jeg og mannen synes egentlig det har vært ok at folk har visst det. Selv om vi har mistet 2 ganger. Da har det vært godt å ha venner og familie som skjønner hvorfor man ikke er helt seg selv.. Synes det bør være opp til hver enkelt når man vil fortelle :)

Alle ser nå rart på oss, men vi har aldri brydd oss om å vente til uke 12 med å si noe. Det er en ting hvis man kjenner selv at man vil holde det hemmelig. Men både jeg og mannen synes egentlig det har vært ok at folk har visst det. Selv om vi har mistet 2 ganger. Da har det vært godt å ha venner og familie som skjønner hvorfor man ikke er helt seg selv.. Synes det bør være opp til hver enkelt når man vil fortelle :)

Har ikke sagt det til min egen familie enda, men tenker å gjøre det snart (4+6 idag).
Er veldig enig med deg jeg, og selv om jeg vet at det er størst risiko for SA de 12 første ukene, så kan det alltid gå noe galt... Men slapper vel aldri helt av! Og så tenker som du sier at det er godt å ha familien rundt seg om noe skulle hendt:/

Back
Topp