Jeg vil bli med!

madille

Andre møte med forumet
Vi er så heldige å venter en ny baby 12 juni!  Har en datter fra før som snart fyller 3 :) Bor i Trondheim og skal på ultralyd på mandag. Grugleder meg veldig! 
Håper jeg får bli med å dele nyttig og unyttig med dere :)  

Velkommen! =) Æ bor også i Trondheim, håper at det e mange gira trondheimgravide sånn at vi kanskje får til et treff!  Æ ska på ultralyd 20.januar, klarer nesten ikke å vente! Krysser fingran for at vi får vite kjønnet =)

Heihei!

Velkommen og gratulerer :)
Jeg bor også i Trondheim. Har en sønn som fyller 3 år på søndag, og nummer to kommer rundt 19. juni.
Skal ikke på ultralyd før 20. og føler det er såååå lenge til :)

Vil du si hvor i Trondheim du bor? 

Moro at det er flere rfa Trondheim her:) Jeg bor i Trondheim nå, men er fra Tønsberg. 
Vi venter vår første, og har tremin 5 Juni. Var på ul på torsdagen, og jeg syns det var en veldig fin opplevelse. Alt så bra ut, og det var masse bevegelse der :) Selv om det var mye bevegelse, så fikk vi vite at det var en gutt i vente for oss <3 
Blir en spennende tid fremover ;)

Gratulerer med Juni-baby :) Vi bor også i Trondheim, venter vår første lille gutt den 3.Juni. 
Det hadde vært utrolig koslig å fått til et treff i Trondheim synes jeg! Kjekt å treffe andre i samme situasjon.

Velkommen inn hit og gratulerer med nr 2 på vei :D 
Jeg er også fra trondheim men bor i haugesund nå.. er der ofte da :D hehe.. 
Har ei jente som blir 2 år neste mnd og har etter legens mening termin 24.juni :D 

Skal også på ul den 20! Ser ut som det er 3 stk samme dag da

GlædeMæMasse skrev:
Velkommen! =) Æ bor også i Trondheim, håper at det e mange gira trondheimgravide sånn at vi kanskje får til et treff!  Æ ska på ultralyd 20.januar, klarer nesten ikke å vente! Krysser fingran for at vi får vite kjønnet =)

Gratulerer med junibaby! Er selv fra Trondheim og har en liten gutt som blir 2 i august.

madille skrev:
Vi er så heldige å venter en ny baby 12 juni!  Har en datter fra før som snart fyller 3 :) Bor i Trondheim og skal på ultralyd på mandag. Grugleder meg veldig! 
Håper jeg får bli med å dele nyttig og unyttig med dere :)  

Klatremus Lillemann skrev:
Gratulerer, og velkommen inn på juni-forumet! :)

Takk, og gratulerer til alle dere også :D

Fikk en nedtur idag da samboer plutselig måtte på jobbreise og ultralyden måtte utsettes til 23 :( Meeen, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)
Kommer opprinnelig fra stavanger, så jeg er veldig gira på å møte andre gravide :) Et treff hadde vært allatiders! :)

Gollemor skrev:
Heihei!

Velkommen og gratulerer :)
Jeg bor også i Trondheim. Har en sønn som fyller 3 år på søndag, og nummer to kommer rundt 19. juni.
Skal ikke på ultralyd før 20. og føler det er såååå lenge til :)

Vil du si hvor i Trondheim du bor? 

Så artig :) Jenta mi blir 3 i februar :) Blir spennende med en nummer 2 nå :) Her har hun slutta med både bleie å smokk, så jeg er blitt veldig utskjemt ;) hehe... Var på tide å begynne på igjen nå :)

Bor på byåsen, men vi har veldig lyst å bevege oss mot flatåsen... drømmeplassen! :p Eeeeeller hjem til mitt vakre stavanger... kanskje, en vakker dag ;) Enn du?

Velkommen.
Skriv deg gjerne på oversiktslisten :)

Bor ikke helt i Trondheim, men litt utenfor.

Venter mitt 3. i juni (usikker termindato enda). Har fra før en gutt som blir 10 i november og ei jente som blir 8 i september.

Er også ganske giret på å treffe andre svangre i området :D

Back
Topp