Jeg vil bare

fano

Gift med forumet
Gi ALLE sammen her inne en god klem    Dette er et vanvitt flott forum og være på, og makan til så hærlige og støttende jenter skal man lete lenge etter [:D]  Alle her inne lengter etter samme mål og klarer det og glede seg på andre sine vegne og være der som et støtteapparat selv om man kanskje ikke er like heldig selv, det er noe dere skal være stolte av [:D] Jeg unner hver og en og få oppleve den største drømmen sin en dag.

Ville ikke så mye mer med dette innlegget enn og skryte av alle sammen [:D] Stoooooooooooor klem fra Fano [:D]

Så god du er fano, sier så sine ting til jentene her inne, men er heeelt enig med deg altså..[:D][:D]

Takk, takk Fano! Vil sei akkurat det samme tilbake til deg og til dei mange andre her inne som er kjempestøttande og gode å ha i ein til tider svært tøff og slitande situasjon! Denne prosessen kan følast ganske så håplaus ut innimellom, men alle støttande ord her inne hjelper ein til å gå vidare og kjempa for å til slutt oppnå den store draumen! Me er alle tøffe damer som klarar denne kampen!!!!!![:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Er så enig! Takk, og i like måte, fano!!![:)][:)][:)]

Signerer denne jeg [;)]

Signerer jeg også[:)]

Det er helt vanvittig hvor gode og fine jenter det er her inne

helt enig med deg snuppa[:D][:D][:D]

Jeg er stolt og takknemlig over at jeg kan kalle dette mitt forum[:)] Når det er som verst på terminforumene med krangling og beskyldninger om troll og andre drama-saker, kan jeg bare komme hit og møte verdens hyggligste jenter med beina på jorda og fokuset på rett plass.

Så dere blir ikke kvitt meg så lett[:D]

Back
Topp