Jeg vil bare takke alle sammen!!

LilleMag

Elsker forumet
Dere aner ikke hvilken forskjell dere gjør!! Jeg har ikke bedt om noe, men dere kaster dere rundt og hjelper meg likevel!!
Det er DERE som skal ha kreditt her!!!!!! Det er virkelig rørende å se at man bryr som om hverandre her på BV,
uansett hvor mye busta fyker noen ganger..
Jeg sitter her med en diger klump i halsen, og tenker at det kanskje ordner seg for oss likevel[:(]

Jeg har skjekket kontoen min nå,  og faktisk fått hjelp til å dekke over 1/5 del av husleia pga enkelte her.
Jeg har uendelig dårlig samvittighet for å ta imot penger fra dere som ville hjelpe med dette.
Jeg har heller ingen ord som kan utdype min takknemlighet. Dere har overgått alle mine forhåpninger om hva et medmenneske kan være.

Jeg sitter her og finner ikke helt ut hva jeg skal skrive, jeg er bare helt svimmel, og tårene triller.
Dere aner virkelig ikke hva dette betyr for meg og barna mine! Og ja, dette gjelder både de som har hjulpet meg med
det finansielle, og alle som finner fram ting som de vil sende i posten. Maken til barmhjertighet har jeg aldri sett i hele mitt liv.
Dette kommer til å sitte dypt i hjertet mitt, og sitte til den dagen jeg går i graven.

Jeg sitter der med rullatoren min på nittiårsdagen, og mimrer over alle de gode bv-damer som hjalp meg,
og tenker at det faktisk finnes håp for denne verden likevel[:D]

Jeg er glad dere er foreldre, for disse barna må ha den beste mamma'n og pappa'n som de noengang kunne fått!

Kort fortalt: jeg er EVIG takknemlig!

* Sender ut en diger tårevåt klem til hver og en av dere! *

kozlig å hjelpe de som trenger d. Jeg har nå postet en pakke med litt klær til deg. Håper det kommer til nytte! :))

Ååå det var rørende skrevet...skulle bare mangle..Jeg sender en eske i morgen :-)

Nå får JEG klump i halsen av deg LilleMag..
Om du sender meg kontonr ditt på pm skal jeg hjelpe deg litt jeg også,imorgen...[:)]
Vil gjerne gjøre det ,så du skal ikke tenke på det !

ORIGINAL: [Frk.K]

Om du sender meg kontonr ditt på pm skal jeg hjelpe deg litt jeg også,imorgen...[:)]

Hun har kontonr fremme på profilen sin, om du klikker deg inn dær [;)]

ORIGINAL: Cathrine_86

Hun har kontonr fremme på profilen sin, om du klikker deg inn dær [;)]

Åjaaa..okei..takk..:)

[:)]

[:)]

Hei hei

Nå har jeg lest her stort sett hver eneste dag i over et halvt år, og tenkt å registrere meg- men ting tar tid... hehe litt treg ja... Men nå ble jeg så engasjert at jeg måtte registrere meg.

Jeg og mannen ble rørt av  historien din, og vi føler oss priviligerte som har det så bra- så vi ville gjerne hjulpet deg med husleien, så kanskje du kommer mer ajour og ikke ligger på etterskudd hele tiden.

Fant ikke kontonummer ditt på profilen, og vil ikke sende mye penger i posten. Hvis du sender meg en PM med kontonr så vil jeg overføre to/tre tusen til deg så fort jeg får PM. Og ikke si nei, vi vil gjerne at du skal komme deg ovenpå og ser at du får masse klær og mat- så er vel husleia som gjenstår nå.

(Og ikke tro at jeg er naiv, selv om dette er mitt første innlegg- har lest her så mye og jeg har ledd høyt og kost meg flere ganger. Og må si at det er en del personer som går igjen som bare er gullfine[;)] )

Vel, uansett- nå fikk jeg sagt det, så skal jeg lage et nytt innlegg og presentere meg litt.

ORIGINAL: Snupså

Hei hei

Nå har jeg lest her stort sett hver eneste dag i over et halvt år, og tenkt å registrere meg- men ting tar tid... hehe litt treg ja... Men nå ble jeg så engasjert at jeg måtte registrere meg.

Jeg og mannen ble rørt av  historien din, og vi føler oss priviligerte som har det så bra- så vi ville gjerne hjulpet deg med husleien, så kanskje du kommer mer ajour og ikke ligger på etterskudd hele tiden.

Fant ikke kontonummer ditt på profilen, og vil ikke sende mye penger i posten. Hvis du sender meg en PM med kontonr så vil jeg overføre to/tre tusen til deg så fort jeg får PM. Og ikke si nei, vi vil gjerne at du skal komme deg ovenpå og ser at du får masse klær og mat- så er vel husleia som gjenstår nå.

(Og ikke tro at jeg er naiv, selv om dette er mitt første innlegg- har lest her så mye og jeg har ledd høyt og kost meg flere ganger. Og må si at det er en del personer som går igjen som bare er gullfine[;)] )

Vel, uansett- nå fikk jeg sagt det, så skal jeg lage et nytt innlegg og presentere meg litt.

Snille snille snupså..
*rørt*
Kontonr hennes står på profilen hennes,trykk på nicket.. !
Så utrolig snille dere er..

Har ikke fått med meg historien her?[8|]
Ikke vært her inne på en ukes tid...

Snille damer her inne,ingen tvil om det[:)]

så flott du får hjælp, ja BV jentan e supre (fikk litt støtte a nån i vår å e evi takknæmmeli)
sku jærne ha hjulpe om d va nåkka spesielt du trengte. kommer du på nåkka så send pm, penger har jeg desverre ikke å gi

ORIGINAL: Snupså

Hei hei

Herlighet så snille dere er!!!![:D] Kunne ønske vi også var så godt stilt, så skulle vi ha gjort det samme!

Dette setter hun nok stor pris på!

Jeg skal sende litt tøy og mat i morgen[;)]

Snille snille snupså..
*rørt*
Kontonr hennes står på profilen hennes,trykk på nicket.. !
Så utrolig snille dere er..

Ligger ikke der lenger nei- vet noen "kritiserte" henne i en tråd på noe ala : å legge kontonr på profil er det samme som å tigge penger... Kanskje derfor hun tok vekk? Derfor jeg tenkte hun kanskje vil sende på PM. Har lite lyst å sende i posten, men dog gjør jeg det hvis jeg ikke får tak i kontonr.
Vi har det bare så altfor godt selv, og slet litt for en ti- tolv år siden. Så vi vil bare gi en hjelpende hånd.

Av godhet? Tja.. mennesker er egoistisk- i så måte at alt vi gjør er for å behage oss selv- JEG føler meg bra inni meg når jeg kan hjelpe- ergo er det egoisme. Men jeg skiller mellom GOD egoisme (som ikke går utover andre og noen ganger kommer andre til gode) og DÅRLIG egoisme (trø over lik for å oppnå noe).
Uff- nå spora jeg litt av og ble litt filosofisk her på kvelden..[;)]

Hehe poenget er at vi vil nå hjelpe henne- til og med gubben ble blank i øya av å lese- og tenker på de to barna hennes. OG gubben er ikke SÅ lettrørt..

Og til slutt: har lest masse innlegg du har skrevet og hyggelig å endelig være registrert- gleder meg til å kakle, filosifere, og diskutere her inne med dere!!

Huff, syns denen saken er grusom asså[:(][:(][:(]
Vi er ikke godt økonomisk stilt selv å har nettopp tvunget oss gjennom ei skikkelig tung periode. MEN vi ahr det vi trenegr å litt til å har helt kalrt litt mat å avse og åsså litt klær i str.86 etter ene jenta her så sender deg ei pakke i morgen å ønsker deg lykke til!
masse klemmer[:)]

ORIGINAL: rosa85

du finner adressen hennes ved å trykke på nicket hennes i hoved innlegget!:=)

Flotters[:D]

hmm..bruker vesla 8 elelr 12mnd i grøt, middagsglass osv?[:)]

Back
Topp