Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre......

ORIGINAL: Siljemor88

Uff[:(] Får helt vondt jeg.. Det er så synd på de stakkars små som ikke får fortalt hvordan de har det og hvordan vi kan gjøre det bedre for dem.. Stakar lille Emilian. Syns det er leit dere må vente helt til mandag[&o] Selv om det ikke er mange dager til, så føles det utrolig lenge!

Hjalp det litt for han med et bad i går? Vi tar med Mikkel i dusjen når han skriker som værst, og da roer han seg helt[:)] Begynner igjen når vi tar han ut av dusjen da, men da har han (og vi) fått en pause ihvertfall..

Som det er sagt over her; hva med akupunktur? Kanskje Tone kan prøve og hjelpe han i helgen? Hun er jo flink og det er kanskje verdt et forsøk?[:)] Hun jobber helt sikkert i helgen for Emilian sin skyld!:)

Da er hun snill da [:)] Men si meg. hvordan setter man akupunktur på en urolig baby????

Lille søte Milla!!! Huff unner ikke dere dette[:(] Håper timen på mandag gjør susen! Bit tenna sammen, det blir snart bra igjen! Og du kan jo trøste deg med at når det er over så tar det ikke lange tiden før du ikke husker åssen det var å ikke sove, og lille vil glemme hvor vondt han hadde[:)] tenker på dere!=)

ORIGINAL: sas

Uff[:(] Får helt vondt jeg.. Det er så synd på de stakkars små som ikke får fortalt hvordan de har det og hvordan vi kan gjøre det bedre for dem.. Stakar lille Emilian. Syns det er leit dere må vente helt til mandag[&o] Selv om det ikke er mange dager til, så føles det utrolig lenge!

Hjalp det litt for han med et bad i går? Vi tar med Mikkel i dusjen når han skriker som værst, og da roer han seg helt[:)] Begynner igjen når vi tar han ut av dusjen da, men da har han (og vi) fått en pause ihvertfall..

Som det er sagt over her; hva med akupunktur? Kanskje Tone kan prøve og hjelpe han i helgen? Hun er jo flink og det er kanskje verdt et forsøk?[:)] Hun jobber helt sikkert i helgen for Emilian sin skyld!:)

Da er hun snill da [:)] Men si meg. hvordan setter man akupunktur på en urolig baby????

Tja, si det.. Hehe[;)] Nei, hun fortalte at man ikke setter inn nålene for at de skal bli der. Man tar de liksom inn og ut om du skjønner. Stikker mange ganger med nålene i steden for å sette dem igjen der.

sender deg en stor god klem[:)]

ikke godt for hverken mor eller barn[&o]

ORIGINAL: sas

Tja, si det.. Hehe[;)] Nei, hun fortalte at man ikke setter inn nålene for at de skal bli der. Man tar de liksom inn og ut om du skjønner. Stikker mange ganger med nålene i steden for å sette dem igjen der.

Storesøster fikk akkupunktur da hun var 7 mnd. grunnet hoste og oppkast. Funket som bare det! De setter inn nålene, lar de være der i ca. 2 sek mens hun vrir på dem og tar dem ut igjen. Jeg tror jeg hadde prøvd akkupunktur.

Gir deg en stor klem

Tusen takk for tipset om badingen!
Det var litt skrål og skrik etterpå, men han roet seg etterhvert på brystet mitt...
Vi brukte dempet belysning og den natusan bath time som det sies skal virke beroligene[:D]
Han sovnet sånn rundt kl 01 og sov til 0430!![:D] Litt pupp, og sov til 08.00. Veldig fornøyd med det! Og antagligvis veldig godt for mini!

Siljemoor88, takk for akupunktur tipset! Tone hadde nok hjelpet til om jeg hadde ringt henne, men er liksom det å ringe å bry folk..
Meningen er jo at Lars skal være alene med han i kveld, men vi får se hvordan dagen utarter seg[:)] Ellers får jeg ty til telefonen å ringe Tone!

Og til dere andre, takk for støttende ord, klem til dere alle[:)]

Så deilig at badet hjalp på lillegutt!![:D]
Forferdelig slitsomt og frustrerende for alle når lillegutten din bare gråter og har vondt...[&o] Jeg som synes det er helt jævlig når Casper gråter ca 30 minutter hver kveld![&:] Skal ihvertfall slutte å klage....[X(]
Sender deg en god klem, håper ting blir bedre veldig snart!![:)]
Lykke til på mandag!

Stakkar litle gutten din som har så masse vondt[:(] Godt at badinga hjalp i går[:)]

Eldste jenta mi hadde KISS og skreik veldig mykje. Noko som kunne roa ho var rolig massasje med olje eller å ligga i bærasjal.

Lykke til på mandag. Håpar han snart blir bra[:)]

Så bra at han roet seg etter badet [:D] og godt dere fikk litt søvn også [:)] dere må jo være kjempesliten begge to!

Håper dagen i dag har vært grei ! Ikke lenge til mandag og ny behandling [;)] krysser
fingrene for enda bedre dager for lillegutt fremover [:)]

Back
Topp