Jeg vet man ikke ser så mye... *bilde*

Flott lita spire du har der <3

Jeg troooor kanskje du ikke er over 9 uker på vei da... Spira mi var på den størrelsen og så slik ut i uke 6! :)

Men de vokser, og de vokser fort hehe i uke 8 lignet han en bamsemums, og nå ligner han en minibaby <3 

Men gratulerer med en vakker liten reke :D 

Moro! :0)

Så gøy

Rugekasse skrev:
Jeg troooor kanskje du ikke er over 9 uker på vei da... Spira mi var på den størrelsen og så slik ut i uke 6! :)

Men de vokser, og de vokser fort hehe i uke 8 lignet han en bamsemums, og nå ligner han en minibaby <3 

Men gratulerer med en vakker liten reke :D 

Ja, jeg vet det. Ble satt langt tilbake, men legen ville ikke sette endelig hvor langt på vei jeg var der, derfor skal jeg tilbake på mandag.. (For han mente de kan vokse litt ujevnt eller den har tatt seg ei pause og kan ta igjen litt av det, har kun ett akternativ til når den blei laga nemlig) Så får fikse tickeren da.. Så havner nok på begynnelsen av november, men uansett skal babyen ut før, som sist gang, så slutten på oktober blir det nok uansett :)

Okey 

Det er godt med oppfølging da! 

ei lita reke! Gratulerer :)

Min første UL ble jeg såå skuffa... For ifølge min termin var jeg over 8 uker.. mens jm sa jeg bare akkurat passerte uke 5...

Samme på neste Ul...

Var på ny UL idag... Og da stemte det med min beregning, endelig! :) 7 cm! :) 13 uker:)

Juras skrev:
ei lita reke! Gratulerer :)

Min første UL ble jeg såå skuffa... For ifølge min termin var jeg over 8 uker.. mens jm sa jeg bare akkurat passerte uke 5...

Samme på neste Ul...

Var på ny UL idag... Og da stemte det med min beregning, endelig! :) 7 cm! :) 13 uker:)

Så bra!! Har et lite håp om å bli satt fram igjen, i hvert fall litt.. men bare der er liv, så er det det viktigste!! :) Er bare så glad for et bankende hjerte jeg, selv om det var litt kjedelig å skulle gå "dagene om igjen" Men tiden får vise :) Kanskje jeg får et svar på mandag og så skal jeg jo ha en UL til noen uker etter, så da finner vi jo ut hva som stemmer uansett.

Back
Topp