Jeg vet ikke om jeg skal juble eller klage egentlig

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Det er så lett å være gravid nå...! Etter at jeg gikk ut i permisjon.

Jeg sover lett 10 timer uten å måtte tisse. Bekkenet plager meg ikke i like stor grad lengre heller. Kun hvis jeg går lange turer, raker plen og planter blomster (som i går :P ). Men det er jo selvforskyldt.

Jeg har ikke halsbrann.

Jeg har ingen kynnere lengre. Ingen nedpress. Ingen smerter i mageområdet what so ever.

Spiser godt. Drikker godt. Ingen hevelse lengre. Var hos legen i dag (den aller siste legetimen, tjohoo) og urin, blodtrykk og alt var bare fint.

Ehm.. Jeg mener å huske at de siste ukene er tunge, vonde og slitsomme jeg? Jeg modnes vel ikke og må sikkert gå alle 14 dagene på overtid!!!

Jeg er superglad for at jeg får slappet helt av for jeg vet at det å ha baby i hus er ikke avslappende.

Men... bør jeg ikke ha noen modningstegn eller noe? :anyone

Nei, jeg hadde ikke det med førstemann. Så nyt, kos deg og lad batteriene:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei Brødhuet (Hihi ler alltid når jeg skriver det)

Jeg har det tydeligvis ganske likt som deg,og har faktisk begynt å lure på det samme....

Hvor blir det av plagene/vondtene ,som man ofte får før fødsel.
Altså, noen forvarsel.

Jeg har vært hos legen i dag, og følte for å ta opp temaet siden det bare er dager igjen til termin.

Hun sa at alle har forskjellige svangerskap, og de kan ikke sammenlignes. Noen våkner bare en dag og kjenner på hele seg at ting er på gang, mens andre modnes med vondter og plager over tid.

Så jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss.

En person med masse smerter/kynnere/nedpress osv , trenger ikke være mer modne enn "oss".
Det er visst veldig individuelt.

Å gud så deilig,bare og nyte det:)
Her er mitt andre svangerskap så totalt forskjellig i fra mitt første...Nå går jeg rundt som en gal kvinne som holder på å bli sprø av alle smertene i kroppen..Med første mann våknet jeg bare opp og fikk rier:)Skulle heller hatt det sånn denne gangen også,for jeg tror nesten hver dag att fødsel er i gang,men nei da her er det bare lureri!!!

Å gud så deilig,bare og nyte det:)
Her er mitt andre svangerskap så totalt forskjellig i fra mitt første...Nå går jeg rundt som en gal kvinne som holder på å bli sprø av alle smertene i kroppen..Med første mann våknet jeg bare opp og fikk rier:)Skulle heller hatt det sånn denne gangen også,for jeg tror nesten hver dag att fødsel er i gang,men nei da her er det bare lureri!!!
Liiiiiiiiker:smiley-bounce015

Nyt det!!!!! Må være deilig å ha det sånn, håper det varer for deg til fødselen er igang!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Slik er det her også! Ingen vondter eller noe, bare en 2 åring som holder meg våken en del på natta, ikkje heilt komt inn i skikkelig søvnrytme etter flytting i jula;)

Men etter permisjonsstart og en ekstra dupp på dagen føles det fantastisk å vere gravid! Om det fortsetter slik kan eg godt gå over tida og få nyte stillheta lenger!;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg nyter det virkelig. Hentet ungene i barnehagen i dag og nesten "hoppet" på veien i sola. haha, bare nesten hoppet altså :P

Nesten rart. Hadde det ikke vært for at det er en gigamage på meg så hadde jeg ikke følt meg gravid. :D

Det høres jo helt supert ut! Jeg har hørt at det er ganske vanlig å føle seg bra når fødselen nærmer seg. Det betyr at kroppen er klar!

Back
Topp