Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke farlig det vel...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
så lenge man har et sunt svangerskap uten problemer er det ingen fare å ha sex. bevegelsene blir som å vugge barnet i søvn. og ja stakkars gubbe som ikke får noe på ni mnd O:O selv om da kvinnen kan ha problemer under graviditeten finnes det måter å kose seg på uten penetreringen å.
Kjenner noen sånne folk jeg også som er så bastant uten å kunne noen ting egentlig. Det er jo hennes tap. Og mannens da...Det var det jeg også sa til henne,men hun er litt rar når det kommer til diskusjoner pga hun alltid skal ha rett å aldri feil... Som jeg sa til henne: Du vet at jeg har 2 barn i fra før å dette blir nr 3 å det har aldri skjedd noe gale mens jeg jikk gravid å hadde sex... Men men hun om det,da for hun vell bare mene det da...
Fordi hun sa til meg: Den dagen jeg blir gravid skal aldri min mann få noe av meg - Jeg tenkte bare,stakkars mann!![]()
Det var det jeg også sa til henne,men hun er litt rar når det kommer til diskusjoner pga hun alltid skal ha rett å aldri feil... Som jeg sa til henne: Du vet at jeg har 2 barn i fra før å dette blir nr 3 å det har aldri skjedd noe gale mens jeg jikk gravid å hadde sex... Men men hun om det,da for hun vell bare mene det da...
Fordi hun sa til meg: Den dagen jeg blir gravid skal aldri min mann få noe av meg - Jeg tenkte bare,stakkars mann!![]()
mood killerI svangerskapsboken fra legen står det "om sex skal være skadelig må penisen, komme inn igjennom livmorhalsen for så å ødelegge fostersekken der barnet ligger", dette skal veldig godt gjøres... Men det står om man får blødninger etter samleie skal man være litt forsiktig. Dette gjelder da ved de som har friske svangerskap. Senere i svangerskapet skal det også være godt for barnet når mor får orgasme, for bevegelsene ved at livmoren trekker seg sammen kan virke som massasje på den lille. Nei, kos i vei![]()