JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE LENGER.........

Anjarasoa

Glad i forumet
Det har vært ganske kav i det siste, spesielt når det gjelder legging om kvelden og på nettene. Jeg har prøvd å legge lille mann både tidlig ( ca 18) og sent ( ca 19 eller 20) men allikevel er han veldig urolig....det tar ganske lange tid før han sovner. Og når han endelig sovner så våkner han igjen etter 1-2 timer.....og sånn hele natten. Han har vært sånn siden etter nytt år det er veldig slitsomt

Før dette her så har han sovet ganske godt. Hva er som skjer? Noen som opplevde det samme? PLEASE...........HJELP MEG!

Jeg har gitt ham 2 grøt måltider om dagen ( lunch og en time før han legger seg). Og ikke tenner enda.

Han er øyeblikk 7 mnd.

Om dagen så er han en aktiv gutt, ligger mye på golvet og tuttla...og har 3 hvil ( kl 10, 13, 15) han sovner veldig lett. Han trenger den siste hvilen ellers blir han grumpy

Takk for all svar!

hvor lenge sover han for hver gang da?

kan ikke svare så mye,pga snuppa mi sov hele natta fra 19-9 hver dag siden hun var 1,5 mnd..hun har mer det med våkning og tidlig morgen nå etter hun passerte 2 år..

ble han mye vekket i jula forresten?

nei, ikke lett det der. min sover også 3 dupper på dagen, alt etter når han våkner om morgenen men ca kl. 8.30 , 12 , og 15. han spiser 2 grøtmåltider ( frokost og kvelds) middag midt på dagen. frukt pure også men ikke til en fast tid. Han legges mellom 18 og 18.30. da er han stuptrøtt og vil sove.

tåler han maten da? vet om noen som hadde lignende problem, viste seg at det melkeallergi.

Følger med her jeg,min sove baby begynte sånn i julen og han er 9 mnd.han styrer noe alvorlig altså[8|][&o] slitsomt,når man er vant til søvn.
Med nr 1 sov jeg aldri så det gikk greit,men nå er jeg blitt vant til søvn....

Sover han både kl 13 og 15? Da kan han jo ikke være lenge våken før han legger seg kl 15 igjen?? Jeg vil nok kanskje prøvd å gjøre om på sovemønsteret hans om dagen. Drøye den duppen kl 13 i en times tid, så trenger han forhåpentligvis ikke en til dupp før kvelden..

Ville prøvd med 2 dupper om dagen. En 10-11 og en 14-15. Funker ikke dette kan det være noe med maten?

Mi holder på med tenner og holder på helt likt hver eneste kveld og natt.
Kan det være noe som plager han?

Uff ....det er ikke enkelt det der[:(]

Han var mye våken til jul ja, spesielt om dagen...da ville han ikke hvile.

Han er våken/ oppe i 8-tida om morgenen....og når han hviler så er det i fra 30 mn til 2 timer .

Han hviler akkuratt nå, kanskje jeg skal prøve det med 2 hvil ( kl.10 og 15)om dagen. Han sovner lett alle de gangene når han skal hvile.

Jeg har gitt han grøtt i dag tidlig, kan de små være urolig av mat en time før de skal sove?

Jeg begynte å gi den, God natta grøten når de var den alderen, og de sovnet på et blunk. Tror de blir gode og mette av den, og sover bedre.

Sånn er jenta vår også. Hun er også 7 mnd.

Hun får gjeklser og tenner foran. Det er grunnen her.

Ser du noe i munnen til ungen din?

Back
Topp