Anjarasoa
Glad i forumet
Det har vært ganske kav i det siste, spesielt når det gjelder legging om kvelden og på nettene. Jeg har prøvd å legge lille mann både tidlig ( ca 18) og sent ( ca 19 eller 20) men allikevel er han veldig urolig....det tar ganske lange tid før han sovner. Og når han endelig sovner så våkner han igjen etter 1-2 timer.....og sånn hele natten. Han har vært sånn siden etter nytt år det er veldig slitsomt
Før dette her så har han sovet ganske godt. Hva er som skjer? Noen som opplevde det samme? PLEASE...........HJELP MEG!
Jeg har gitt ham 2 grøt måltider om dagen ( lunch og en time før han legger seg). Og ikke tenner enda.
Han er øyeblikk 7 mnd.
Om dagen så er han en aktiv gutt, ligger mye på golvet og tuttla...og har 3 hvil ( kl 10, 13, 15) han sovner veldig lett. Han trenger den siste hvilen ellers blir han grumpy
Takk for all svar!
Før dette her så har han sovet ganske godt. Hva er som skjer? Noen som opplevde det samme? PLEASE...........HJELP MEG!
Jeg har gitt ham 2 grøt måltider om dagen ( lunch og en time før han legger seg). Og ikke tenner enda.
Han er øyeblikk 7 mnd.
Om dagen så er han en aktiv gutt, ligger mye på golvet og tuttla...og har 3 hvil ( kl 10, 13, 15) han sovner veldig lett. Han trenger den siste hvilen ellers blir han grumpy
Takk for all svar!