Jeg venter og venter...

Karianne

Betatt av forumet
Syklusen min er ikke helt presis. [8|] Men jeg venter tante rød en eller annen gang fra søndag som var til i morgen.. Den har ikke kommet.. Trodde hun skulle dukke opp i stad - men det har ikke skjedd noe mer. Jeg har bestemt meg for å teste på fredag hvis det ikke har skjedd noe til da. Vet ikke om jeg orker å vente hele tre dager til... Det er sååå slitsomt å vente. Jeg har fått mange små kviser på halsen denne uken - og det tyder vel på at tanten er på vei[:@]. Dette tar virkelig på en stakkar. Sukk!!
 
Hei på deg[:)]

Jeg krysser fingre og tær for at det har klaffet for deg!!!
Mange får jo kviser under graviditet også...så vi får håpe det er
det som er grunnen..
Skal i gang å prøve igjen vi også nå! Mistet i mai, og håper
snart på å bli mamma for første gang[:)]
Kan jeg spørre deg om hvor lenge dere har prøvd osv?

Ønsker deg masse lykke til!!!Fortell hvordan det går
med testingen!

Koz
 
Hei Sollise!

Takk for oppmuntring[:)] Trist å høre at dere mistet, stå på det blir snart din tur til å bli mamma..[:)]Kan jeg spørre hvor du er fra Sollise?

Vi har ikke prøvd så lenge. Jeg tok ut spiralen i september - tenkte det var greit at syklusen fikk litt orden på seg før vi begynte å prøve for fullt. Men det har gått helt greit frem til april da vi satte igang med prøvingen. Hadde helt krasj med forrige syklus - den ble til slutt på ni uker.... Så vi er bare inne i andre prøveperiode..
Ble gravid på tredje forsøk forrige gang - hadde også da en veeeldig lang syklus først og da den var over rettet det seg og vi ble gravide...[:)]
 
Ja hehe.... Men det er slitsomt å vente på hu.... Merkelig dette.. De fleste her vil naturligvis ikke ha tanta på besøk... Er vel bare jeg som vil det hehe.. Men det er BARE for å få orden på syklusen..[:-]
 
Forstår godt at du fortviler, Trine82, jeg blir mer og mer trist på dine vegne for hver gang jeg leser ett av innleggene dine og tenker på hvor ille det må være å vente så lenge på tanta uten å teste positivt på HCg.g[&:]

Håper og tror at det løser seg snart.
Håper også at det bare er HCG'en som er litt treig til å slå ut på testene..[;)]

Lykke til, kjære deg! [:)]

Hilsen Fiorelina
 
Å jeg vet så utrolig godt hvordan du har det!
Du har sikkert sett at jeg har skrevet det på forumet før, men forrige gang så varte den laaaange syklusen min i 6,5 mnd[:@] Det var et utrolig slitsomt halv år.. Men ikke fortvil det skjer ikke deg.
Så da det ble krasj med syklusen nå i vår- så så jeg for meg et nytt halv år med pining. Så da tanta kom igjen etter 9 uker så ble jeg hoppende glad[:)] Så hvis det ikke klaffer denne måneden, så håper jeg virkelig hun tar seg en tur.. Slik at syklusen ihvertfall er i orden - det er lettere å forholde seg til ting da.

Jeg mente ikke å skremme deg Trine82 - dette kommer ikke til å skje deg!!!
 
Så treg kan ikke hcg en være tror jeg. Er nok bare treg etter pilleslutt.... Har tro på at tanta kommer snart... Men håper jeg slippe rå vente i 50-60 dager.... Slitsomt å ikke vite.. Takk for omtanke [:D] og gratulerer med spiren i magen
 
Bra du ikke er så lette skremt!!
Jeg krysser fingrene for syklusen din kommer på tur og at vi får vårbarn begge to til våren..
 
Hei igjen Karianne[:)]

Hedmark her også!!! "Jordas navle"[;)]

Jeg skal prøve igjen nå i begynnelsen av august, og håper virkelig at alt klaffer!!!
Hadde vært så utrolig gøy!

Lønner seg vel å være litt "føre var" før eggløsning vel???

Tenk, sist gikk alt på første forsøk (selv om jeg da aborterte...), men tenkte da ikke
så mye på det, men kjenner nå at jeg tenker mye. Sikkert litt grunnet SA.

Du MÅ fortelle da du tester da. Så spennende! Hvor gammel er det første barnet ditt?
 
Jeg skal nok gi lyd fra meg da jeg tester!
Vi har en gutt på snart fem år - så nå er det på tide med nr to..

Hedmark er topp!
 
Hei.
Skjønner at du er frustrert!
Det tar på å skulle prøve å bli gravid!
Og hvis mensen er forsinket så skrur man forventningene i været!

Selv har jeg denne mnd bare hatt 1 1/2 dag med mens, og tatt 2 tester allerede fordi jeg ikke klarer å vente.... men nå skal jeg hvertfall vente til lørdag/søndag før jeg tar enda en... [:'(]
 
Jeg venter fortsatt jeg[8|]. Jeg skal kjøpe meg tester i dag, men tester ikke før fredag. Gruer mag allerede til skuffelsen, for jeg går ut i fra at det bare er en strek. Det føles helt uvirkelig at dette en gang skal klaffe - husker at det var slik forrige gang også..
Vil så veldig gjerne ha en liten søster eller bror til vår sønn[:)].
 
Hei igjen Karianne[:)]

Håper virkelig at det har kklaffa for deg[:)] Husk, at det kan ta tid før hcg kan vises. Hos noen vises det ikke før en stund etter IKM.

Klem[:D]
 
Takk for oppmuntring sollise[:)]
Det trengte jeg nå. Er jo ikke regelmessig heller, så er jo ikke sikkert jeg er over IKM heller. Testet forresten to negative forrige gang også før jeg fikk positiv test - så alt håp er ikke ute[:)]. Jeg får bare vente å se hva som skjer... Hvordan går det med deg da?
 
Ja, der kan du se, Karianne!!! Kan godt hende det kommer noen negative før det en dag slår POSITIVT ut på
testen[;)] Håper virkelig det for din del...

Jeg er i "samme" form... Sliter litt etter SA, og kroppen er ikke som før! Legene vet ikke en gang hva det kan være,
men håper jeg snart er i fin form, så man kan prøve igjen.

Snart lykkes vi nok begge to[:)]
Den dagen skal jeg JUBLE HØYT her inne på forumet!!!!
Just watch me[:D]

Hvordan merket du at du blei gravid med første mann da? Merket du det tidlig?
Rar, noen merker det temmelig fort, mens andre kan gå leeenge... Men
vi er jo så forskjellige...
 
Back
Topp