Jeg venter og venter....

krb

Blir kjent med forumet
på at den hersens slimproppen skal gå, men det skjer jo aldri noe...
Noen som har opplevd at den ikke har gått før fødselen er i gang??? Lurer så fælt, at jeg tror jeg blir tullete snart.
Har merket at det kommer mye mer utflod nå enn før. Kan det ha en sammenheng med at slimproppen er på tur??[8|]
Noen som har gode svar til ei som så gjerne vil føde sitt etterlengtede barn???[;)]

Hos meg gikk slimproppen og vannet morgenen før fødselen.. dvs.. fødselen var "igang" da proppen gikk, kan en si..

Får "håpe" at det blir tilfellet her også, for nå har jeg så innmari lyst til å se beibi`en vår[:)]

ORIGINAL: krb

Får "håpe" at det blir tilfellet her også, for nå har jeg så innmari lyst til å se beibi`en vår[:)]

Henger meg på den....

Den gikk ikke under forrige sv.skap til meg hvertfall. Så jeg har aldri sett en slimpropp før [:D]
Men den kan gjerne gå denne gangen og helst imorgen [:D]

Slimproppen min gikk omtrent samtidig som vannet mitt gikk. Dette er jo veldig individuelt hvordan det forløper seg.
Håper at ting går fortere med deg enn med meg... jeg er nå tre dager over termin, og jeg gjør som deg; bare venter og venter...

Jeg så aldri noe til slimproppen i noen av sv.skapene mine....så den har sikkert gått under fødslene!

Min gikk i begynnelsen av desember den.. Men jeg sitter nå ennå her jeg..

Hurra...... jeg tror slimproppen gikk i tidlig i morges gitt[:)][:)][:)][:D]
Noe slimaktig, gelegreier på papiret. Kan det være....hmmm[;)]

Back
Topp