Jeg velger å være optimist

En tråd i 'Juni 2016' startet av håperpåenlitenspire, 20 Sep 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Og skriver meg inn her. Er 10 dpo i dag og tester svaakt positivt. Er første graviditet siden MA så kjenner jeg er litt nervøs og redd for hvordan det går denne gang, men krysser alt for at spira sitter til termin :)

Her er bilde av testene mine i dag, den øverste er fra morningen, og den nederste er nå i ettermiddag.

Har 1 sønn fra før, men har nå ny samboer og vi venter vår første sammen. Beregnet termin til 3 juni, men hadde litt forsinket EL så spørs om ikke den blir litt forflyttet v/ UL.

• Liker Liker x 1
  2. *Alias* Forumet er livet Marsboerne 20 18 ♡Junigull 2016♡

Det der så jo veldig lovende ut! Hvisker et stort GRATULERER :D

3. Takk :)

4. Drømmespire Elsker forumet Himmelbarn Septemberlykke 2016

Syns det var tydelige streker, så må si gratulerer her jeg også :D Må spiren klore seg fast denne gangen <3 Jeg sjekka terminkalkulator og fikk også termin 3. juni, så det var artig :) Men det kan vel endres her også :p

5. Så godt å høre at noen synes de var tydelige :) Jeg håper de fortsetter å bli sterkere. Takk for det, 3 juni må jo være en bra dato!?

6. Drømmespire Elsker forumet Himmelbarn Septemberlykke 2016

Satser på at de gjør det og krysser fingra for deg :) 3. juni er perfekt :)

• Liker Liker x 1
  7. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Gratulerer så masse :)

8. Tydelige streker ja - så moro! Gratulerer!

9. Ikke i bruk Forumet er livet

Gratulerer :D

10. Symaskin Gift med forumet Maiblomstene 2017

Gratulerer!!!!

11. Gratulerer, ser lovende ut :)

12. Takk :) Nå krysser jeg alt jeg har for deg, du er inni dpo-dagene nå?

13. Takk for det, alle sammen, jeg håper så inderlig at denne spira sitter godt og trygt! :)

14. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Tusen takk kjære du <3
    Jeg er 4 DPO i dag, dagene går saaakktte..

15. Ja, de dagene går ufattelig tregt. Hadde vært så herlig hadde du komt med her. Siden vi begge mistet mars-spirene våre, kan vi begge få juni mirakel :)

16. Puselus Glad i forumet

Gratulerer :)

17. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Jeg er helt enig! Måtte dagene rase av sted..

18. **Jeanette** Blir kjent med forumet

Gratulerer! :happy:

19. Da slo jammen den digitale ut. Det var en lettelse!

• Liker Liker x 3
  20. Christine_s Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Gratulerer:)

Del denne siden