jeg var utro i natt...

litt-anonym

Forelsket i forumet
... med Vin diesel...
Vi rømte til danmark, og stjal min farmors 800 tusen kroners bil.. Og det gjorde ikke han noe at jeg var gravid med 4linger, han skulle stille opp han om mannen fant ut om oss..

Gaaah jeg er lei av ville drømmer.. Våkna opp i panikk!!

hahahha;) jeg har nesten hatt en sånn drøm jeg også:P rart hva vi drømmer :P hehe :)))))))

Hahaha!! Bisarre drømmer er egentlig fryktelig komiske av og til da :-D

Hahah. Drømte at jeg lagde brøddeig med masse salt for at kvalmen skal gi seg, og den beste måten å få den i seg, er gjennom nesa... Jeg sniffa en lang tau av brøddeig, og da var jeg bra igjen. Heheh. Drømmer masse hver eneste natt, og det fantastiske at jeg husker dem, noe jeg ikke gjør vanligvis :) 

han er jo ganske deilig da:p hehe

:le: he he..  Jeg drømmer også mye rart om dagen. I går ble jeg jakta på med gevær og kniv som om jeg var ett jaktbytte. De som jakta meg ned var en eller annen fyr og faren hans. fordi jeg var gravid bare... jadda...var litt småsvett da jeg våkna ja.

Hhahaha! Må bare le, for jeg kjenner meg så utrolig igjen. jeg drømmer lignende syyyyke drømmer! Litt spennende også oppi det hele. OM kvelden når jeg legger meg kan jeg lure på hva for noe spennende som skal skje den natten ;)

Back
Topp