Jeg var ute å gikk....*lang*

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg var ute å gikk tors kveld da jeg plutselig fikk veldig vondt helt nederst i magen og på sidene av magen..måtte stoppe opp litt,men kom meg heldigvis hjem[:)] Så har de "smertene" vedvart ... vondt når jeg går,vasker,dusjer,snur meg osv osv....[&:] Lørdags morgen tenkte jeg nei pokker nå ringer jeg til legevakten for å være på den sikre siden (tenkte om det kunne være svangerskapsforgiftning eller noe med gallen) 

Fikk beskjed om å komme med en gang å ta med urinprøve....kom inn til legen der fikk jeg beskjed om at urinprøve var fin og han kjente på mage og stakte på beina mine osv og hørte på hjertelyden til min prinsesse...alt virket fint sa legen..så ingen grunn til å tenke på noe alvorlig[:)]

MEN han snakket om at det kunne være kynnere (men kynnere trodde jeg kom å gikk og magen strammet seg osv...jeg har konstante "smerter"....kjenner jeg har vondt i ryggen også nå[:(] Håper ikke jeg skal ha det slik til jeg føder...da kreperer jeg...[:)]

Kan det være bekkenløsning jeg har fått???Eller noe annet dere tror??

Takk for at du orket å lese...setter pris på svar[:D][:D][:D][:D]

Det høres ut som bekkenløsning ja.. [&:] Det var sånn jeg hadde det under svangerskapet, men ga seg heldigvis etter guttene kom..

[:D]Pushpush

ORIGINAL: Nemi73

Det høres ut som bekkenløsning ja.. [&:] Det var sånn jeg hadde det under svangerskapet, men ga seg heldigvis etter guttene kom..

Huff...orker du å forklare litt hvordan DU hadde det og hvordan ting føltes??[:)]

Jeg hadde smerter i hoftene, nederst i ryggen ( halebeinet skikkelig ømt ).. Smerter i lysken og ved skambenet.. Vondt i de fleste situasjoner... Sov minimalt siste mnd.. Våknet hver gang jeg skulle snu meg i senga. Måtte ha hjelp å stå opp/legge meg.. Jeg orket nærmest ingenting..[&:][&:][&:]
Jeg fikk god hjelp av akupunktur og fysioterapeut. Det er nok lurt at du får en henvisning til fysio av legen din.. Jeg tok akupunktur hos en som også var jordmor ( så hun lyttet på guttene/fulgte med på graviditeten også ) ..

Høres ut som kynnere eller bekkenløsning ja[&:] mest sannsynlig bekkenløsning, da burde du ta all vaske/rengjøring med stor ro, være forsiktig i trapper og slikt... ikke morro og få varig bekkenløsning[:o][:)]

om smertene dine sitter i magen så tenker jeg at det nok heller er kynnere enn bekkenløsning - men for å være sikker kan du ta en tur til lege, og så får du henvisning til kiropraktor eller fysio.. om det er bekkenet kan det være greit å få behandling så du holder problemet i sjakk. I mellomtiden kan det være lurt å være litt forsiktig, så ikke det blir verre

Push

Takk jenter...[;)]

Back
Topp