Jeg var sanndrømt!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Nyheten har falt inn og vi gleder oss stort. Deømte jo flere netter om jente baby, men var ikke sikker om det var en snnhet eller en skjult ønske drøm og turte derfor ikke stole på den. Med to gutter fr før vr jeg veldig klr for en kr til, men nei. Mannen min fikk sin pappajente som han har ønsket seg, og den gleden jeg så i øynene hans da hun sa det er et blikk jeg vil bære med meg alltid. Og jeg- jeg kan bli mormor!

I morgen skal jeg kjøpe meg noe gammeltrosa garn...

Så herlig <3
Her håper pappen også på en pappajente ;)
Håper han får sitt ønske oppfylt også da.
2 dager igjen til ul, og jeg håper virkelig han ønsker å få vite kjønn om de kan se det :)

Så bra for dere, det blir gøy å kunne få ei jente å etter guttene! Og det at du var sanndrømt var jo kult da..... :)
det er så spennende nå med alle ul, og rapport fra den ene etter den andre.
Blir det litt shopping på deg nå da? :)

moersomt at drømmene dine var sanne :-) gratulerer!

Så gøy!:)

Så gøy at det stemte! :)

Så moro! Og så fint for mannen også. Her er vi veldig spente. Om det blir en gutt til blir det jo veldig praktisk og lettvindt da, men kjenner det hadde vært stas med ei lita tøtte og. Gleder meg <3

Kan anbefale deg et kjemperaskt og nydelig lite strikkeprosjekt:
http://www.pickles.no/myk-start-babysett/
Jeg strikka den sist i garnet som vist, det blei så mykt og lekkert, brukte det masse med hvit body til. Nå har jeg begynt å strikke den igjen (i beige) med enkel tråd kashmir-ull og tror det vil bli brukt enda mer denne gang :D

Jeg har drømt masse om babyen og hver gang er det en jente... Er nesten sikker på at det stemmer så blir veldig spennende på ul i morgen :)

Så moro! Og så fint for mannen også. Her er vi veldig spente. Om det blir en gutt til blir det jo veldig praktisk og lettvindt da, men kjenner det hadde vært stas med ei lita tøtte og. Gleder meg <3

Jeg strikka den sist i garnet som vist, det blei så mykt og lekkert, brukte det masse med hvit body til. Nå har jeg begynt å strikke den igjen (i beige) med enkel tråd kashmir-ull og tror det vil bli brukt enda mer denne gang :D
Takk for tips!

Takk for tipset! Da er jeg i gang med rosa bukse!

Takk for tipset! Da er jeg i gang med rosa bukse!

Så bra, håper du blir like fornøyd som meg da :) siden videoen på vendinger er veldig kjekk syns jeg btw.
På mandag får vi kanskje vite hva som sparker i magen min :-) kanskje det blir litt rosatoner etterhvert her og :D

Fine tre pinne du har!! Fliser de? Hvor har du kjøpt dem?

Jeg var for å kjøpe strømpepinner str 3 i dag, fant bare tre stykker hjemme... Merkelig! Men på nille var det utsolgt for den størrelsen så jeg har tatt for meg et teppe i dag til jeg får tak i pinner!

Merket på pinnene heter Viking of norway, jeg kjøpte de på en tilfeldig stoffbutikk med sengetøy og litt forskjellig, ikke en av kjedebutikkene, men sikkert andre som har de også. Har ikke flisa sålangt, men jeg har bare hatt de i noen uker. Ok kvalitet til pris iallefall, kosta 40-45 for sett og rundpinner, jeg raska med meg et helt utvalg :)

Back
Topp