Jeg var på ul i natt! :P

Live2Learn

Elsker forumet
Jeg har alltid vært sikker på at jeg får jente, men denne gangen tror jeg at jeg skifter om til å tro på gutt..

I natt drømte jeg at jeg var på ultralyd.. Jordmoren sjekket alt og alt var bra.
Hun sier plutselig; Her har dere lille Tobias.. 

Jeg; whaat!? Er det gutt? Det har ikke vi sett..

"Joda, bare se der!" 

Jeg drømte jente med jenten min og drømte gutt da jeg fikk sønnen min! Så blir ekstra spennende å gå på ul igjen nå! ;) hehe =) 

Så herlig drøm då. 

Jeg drømte for noen uker siden at jeg hadde 4 stk i magen. Så håper ikke jeg er sanndrømt. :P

Hihi :-) Jeg har ikke sånne drømmer jeg! :p Ikke enda i alle fall! Men jeg drømmer mye om menn... hahaha :P Elsker sambo over alt i hele verden altså, men Johnny Depp dukker stadig opp i mine drømmer nå

Hehe, morsomt med sånne drømmer! Jeg tror jeg får gutt, men jeg drømte her at jeg fikk ei jente på 3260g og 73cm(!!!!) 

i natt drømte jeg at vi fikk en liten gutt som på stellebordet forvandlet seg til en hund, en afghansk mynde av alle ting.. Det var ikke morro :-0 (liker ikke den hunderasen engang;)) Jeg kunne jo ikke amme en hund, det ville sett rart ut Haha:)

Så spennende:) Har ikkje hatt slike drømmer ennå:P

hehe artig med disse drømmene! jeg klarte ikke få tak i kjønnet i natt, men jeg skulle iallefall føde i morgo (i dag)..og vi hadde ikke fått begynt på stellerommet! (badet er så lite så vi må bruke rommet ved siden av) Det var fult av mine klær og så måtte vi begynne å flytte ut alt, male og så fikse klart. Masse sure bier som føy rundt :P hehe

ja er vist normalt å syke drømmer, jeg har de hver natt og handler ofte om bebyen :D gubben skjønner ikke noe av det jeg forteller neste dag.. men er ganske levende drømmer da!

blir spennende å se nå da, om drømmen din er sann :) artig at du har hatt rett på de to andre :D

Med hun første så drømte jeg at jeg fikk en jente med brunt hår, blå øyne og hun het Amalie..

Hun ble født på en flyplass.. Det var en koffert som kom på samlebåndet og deretter trillet til meg på en tralle.. 

Da jeg fødte fikk jeg en jente med masse mørkt hår, knall blå øyne..

Dere kan jo bare gjette hva hun heter? heheheh =) 

Med gutten min startet riene veldig tidlig (i drømmen altså) Så jeg måtte på sykehuset.. Der tok han ut og kledde på han slik at han ikke skulle fryse i magen(???).. Etter en stund så var jeg ute å gikk, plutselig gikk vannet i en rundkjøring så jeg løp med en jordmor bak meg, hele veien til fødeavdelingen.. Der kom jeg inn og fødte en fullbåren sønn! 

Herreguud! :P hahaha =) 

Måtte bare svare her, jeg drømmer jo som bare det om dagen. Ingen drømmer om kjønnet dessverre, men jeg drømmer stadig vekk at jeg føder en alligator. Kjæresten min blir så innmari glad, mens jeg ikke klarer å bestemme meg for hvem han ligner på og blir lei meg pga det... Huff :P

Hei!

Er så gøy å høre at andre også har syke drømmer :)

Jeg drømte her en natt at jeg hadde glidelås på magen, så jeg kunne bare åpne den og snu babyen hvis h*n sparket for mye på en side.. Enda jeg ikke kjenner noe liv enda :) Hehe..
Så når noen ville se h*n så åpna jeg glidelåsen og viste fram den lille..

Men h*n var ikke naken, h*n hadde på seg klær.. En stripete kosedress, med masse farger..

Guuud, så virkelig den var! Kjente bra etter den glidelåsen når jeg våkna for å si det slik ;-)

Back
Topp