Jeg var på UL i dag, 6 uker på vei

Theab

Flørter med forumet
Jeg var på UL i dag for å se hvor langt jeg var på vei. Jeg er mest sannsynlig 6 uker på vei, men skal tilbake om 2 uker for at han kan si helt sikkert hvor mange uker jeg er.

Dette er min første graviditet, og jeg må bare si at det var helt fantastisk å være på UL - til tross for at det er veldig tidlig. Så deilig å få det bekreftet og ikke minst se/høre hjerte slår.

Er det andre som også har vært på UL?

Last edited:
Så koselig å kunne høre hjerteslag! Jeg har tidlig ul om 11 dager. Er i uke 8 da, så gleder meg masse selv! Dette er første svangerskap :)

Her i min kommune får man ikke tidlig ultralyd, tror jeg. Bare om man er i tvil på hvor langt man er.

Eller er det sånn at alle får tidlig ultralyd? Noe nytt? Min yngste er 4 snart, så kanskje det har skjedd noe nytt innen dette, de siste årene?

Så koselig å få se og høre. :) ❤️

Her i min kommune får man ikke tidlig ultralyd, tror jeg. Bare om man er i tvil på hvor langt man er.

Eller er det sånn at alle får tidlig ultralyd? Noe nytt? Min yngste er 4 snart, så kanskje det har skjedd noe nytt innen dette, de siste årene?

Så koselig å få se og høre. :) ❤️

Hvis du reiser privat, så kan du ta UL når du vil. Hvis man skal få henvisnings fra lege så må det være en grunn for å gjøre det:-)

Hvis du reiser privat, så kan du ta UL når du vil. Hvis man skal få henvisnings fra lege så må det være en grunn for å gjøre det:-)
Okei. Ingen som gjør sånt privat her jeg bor.
Hadde grunner for det de andre to svangerskapene. Men foreløbig ikke nå. :)

Back
Topp