Jeg VANT rettsaken, nå kan livet begynne igjen :-)

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
http://www.op.no/nyheter/article5475849.ece

Er så glad! Endelig kan jeg begynne å leve igjen. Kanskje jeg til og med kan ha telefonabonnement i mitt eget navn igjen[:)]

Dette er fantastisk!!!

Det er bare så synd, at når denne mannen slipper ut av fengsel, så er han igang på nytt.

Han smeller kvinner på tjukka og gir de forestillinger om at man skal få et flott liv sammen. I stedet svindler han de, og dama sitter alene igjen med med gjeld han har opprettet uten at kvinnen vet om det, og et barn som må vokse opp uten far..

så bra!!!! Gratulerer[:)]

ORIGINAL: Gullamine

Gratulerer! Synd om det skjer igjen ja...

så bra at derre vant
får bare håpe at han ikke får lurt enda flerre[&:]

ORIGINAL: specialized

Huff! Er han pappan til barnet ditt? Sånne folk kan lure hvem som helst!

Nei, jeg fant ut av hvem han var før det var for sent, så jeg tok abort... Hadde ikke klart å oppdra et barn i den perioden tror jeg, så det var nok det beste.

Ja, det var mange i rettsaken som sa at de sleit med å klare å forholde seg til han, fordi han er så overbevisende... Det er så dårlige/små strafferammer for slik svindel så det blir bare mer og mer av det... Er superlønnsomt hvis man er av den frekke typen hvertfall!

så bra du vant:)

Nå er jeg virkelig glad på dine vegne, for du må ha hatt det veldig tøft!
Gratulerer med seieren, håper du får en fin tid videre fremover nå. [:)]

Gratulerer!! Det var enda godt at du vant den, håper du får ett fantastisk liv nå [:D]

Gratulerer så masse med seieren [:)][:)]

Dette må være deilig for deg!

Godt at du vant! Men kan du vær så snill og sende meg en pm om hvor denne mannen er i fra? Det gikk kaldt nedover ryggen min når jeg leste dette.

ORIGINAL: Kranglefanten

Gratulerer :) 

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Du er utrolig sterk og tøff synes jeg

Tusen takk :-))
Fikk akkurat vite at han har ANKET dommen!!!!! Fy søren,nå håper jeg virkelig at det bare gir han enda strengere dom.... Uff, da må jeg i retten igjen da...[:'(]

Back
Topp