R Rebecca85 Forumet er livet VIP 5 Jun 2012 #1 Er medlem på Family Sports Club og de hadde en mini konk på face og jeg vant da en PT time, skal ha den neste torsdag Utrolig gøy å endelig vinne noe..hehe!! Treneren jeg skal ha er super og kjempe flink så dette blir bra
Er medlem på Family Sports Club og de hadde en mini konk på face og jeg vant da en PT time, skal ha den neste torsdag Utrolig gøy å endelig vinne noe..hehe!! Treneren jeg skal ha er super og kjempe flink så dette blir bra
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 5 Jun 2012 #3 Nr 3 i august 2011 skrev: Gratulerer med gevinsten! Det blir bra vettu Håper det blir bra, har aldri hatt en personlig trener time før tror ikke de skriker som Jillian på tv men..haha..
Nr 3 i august 2011 skrev: Gratulerer med gevinsten! Det blir bra vettu Håper det blir bra, har aldri hatt en personlig trener time før tror ikke de skriker som Jillian på tv men..haha..
Nr 3 i august 2011 Forelsket i forumet 5 Jun 2012 #4 Hehe, spørs vel om de går så hardt ut.. Hvordan er det på FSC i Halden? For det er vel der du trener om jeg ikke husker helt feil.. ?
Hehe, spørs vel om de går så hardt ut.. Hvordan er det på FSC i Halden? For det er vel der du trener om jeg ikke husker helt feil.. ?
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 9 Jun 2012 #5 Nr 3 i august 2011 skrev: Hehe, spørs vel om de går så hardt ut.. Hvordan er det på FSC i Halden? For det er vel der du trener om jeg ikke husker helt feil.. ? Ja det er der jeg trener og jeg stortrives, alle som jobber der er veldig flinke og motiverende
Nr 3 i august 2011 skrev: Hehe, spørs vel om de går så hardt ut.. Hvordan er det på FSC i Halden? For det er vel der du trener om jeg ikke husker helt feil.. ? Ja det er der jeg trener og jeg stortrives, alle som jobber der er veldig flinke og motiverende