jeg vaaaaaaant for svingende

Sseka

Glad i forumet
på lyden av norge på p4.. 200 000 kr  er det mulig?!jeg skjønner det ikke enda jeg.

Grattis!!! Hva var lyden?:)

Er de sant?? Gratulerer!![:D][:D]

Hva var lyden da?[:)]

Oi så kult. Gratulerer![:D]

så digg!!!!!!!!!!!!

gratulerer så mye!!!!!!!!

Wow det var mye penger ja. Hva var lyden.

Så tøft da, gratulerer[:D] er nysgjerrig på å den lyden i grunnen var jeg......??

woooow[:D][:D][:D][:D] Gratulere så masse...ååååe di pengene kunne jeg virkeligt ha trengt!!*snufs*

takk alle sammen [:D] lyden var en spark.første gangen jeg sender inn på sånt,så vinner jeg.jeg er helt i ekstase nå [:D] ekkelt å høre etterpå hvordan reaksjonen min var,men jeg var jo sååå glad.de pengene kunne virkelig ikke kommet på et bedre tidspunkt [;)]

Var det deg?!? så gøy da!! sto å hørte på deg!! Måtte le når du ikke trodde dem [8D] he he!! ØLITT misunnelig da!!! [8D][:D]

GRATULERER[:D][:D][:D][:D][:D]

Grattis!!
Jeg og sambo satt å snakka om lyden i går kveld. Jeg har ikke hørt den, men det hadde han . Så satt han å klaga på at han aldri kom gjennom å slikt.
SÅ GØY DA!![:D]

Heldiggris!! [;)] Gratulerer som vinner av masse penger [;)] Er ikke lite sjalu akkurat.. hihi..

Så kult [:D] Gratulerer! [;)]

WOW...så utrolig morsomt da..gratulerer sååå mye,det må jo bare ha vært helt utrolig å høre at du hadde riktig   kan godt tenke meg de pengene kom godt med..hehe...grattis igjen

takk,takk [:D] det er så uvirkelig.stakkars,sønnen min sto jo bare å måpa til morran i dag.når jeg prata med de [8D] han fikk hørte klippet i stad,og da var det veldig morsomt syns han.

Oy va da deg!! Grattis då!!![:D][:D][:D]

Å herregud, å herregud, å herregud sku ønska da va meg [;)]
Å herregud! [8D]

Back
Topp