Jeg våger meg å spørre..

vi skal ut ikveld! Skal ha på meg en glitrende kjole eg fikk igår!![:D]

Jepp skal ut! [:D] Guttungen er hos svigers i natt!
Blir litt vorsing her hjemme først, en venninne kommer. Så bærer det videre til guttæne som spiser kalkunmiddag før jentene kommer dit. Så er det på byn og danse litt! [:)] har på meg svart kjole, nye svarte støvletter og tights [:)] Også litt stæsj utenom...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ja det er vel imorgen som egentlig er den store utedagen ...[:)]

Ikke i området her, her er det 1. som gjelder [:)]

ORIGINAL: HannahSofiesMamma

Dæm e avholddmenneska, så dæm vil ikke passe Hannah hvis vi skal drikke.. Vært arti å vært å truffet folk, men har man ingen barnevakt får det bare bli sånn :)

Det var litt barnslig syns jeg, da respekterer jo dem heller ikke deres valg å nyte litt alkohol. men bra du har "godtatt" det da [:)]

Vi bor på bygda vi da, så har ikke noe spesielt utested å gå på...[;)] Annet enn hotellet, de pleier å arrangere fester 2. , 4., og 6. juledag. Så vi pleier å dra dit 4. Vi spiser middag sammen med ett vennepar, og nyter noen timer i voksent selskap uten barn...[;)] Også drar vi sammen til festen etterpå. Nå er jo jeg gravid da, så det blir ikke det store tjo og hei på meg, men ser frem til å treffe masse festkledde folk, god stemning og møte igjen mange av de jeg har gått på skole med før som pleier å ta turen hjem til den festen..[:)]

Spørsmål om klær også ja.. hehe.. tja hva får jeg på meg nå mon tro? Jeg tror det blir thights og tunika, og skoletter, men jeg vet ikke helt hva som blir å passe...[:D]

Back
Topp