Jeg undres...

Elisabet

Glad i forumet
Jeg undres egentlig over mye, men i dette tilfelle er min undring over amme-bh. Finnes ikke disse med spiler??

Hmmm....jeg undret meg gjennom 3 butikker i går, men fant bare uten. Jeg har aldri klart å gå med det, for jeg føler at de gir så liten støtte liksom[8|]

Jeg var på cubus i går jeg, men der var det bare spileløst....hmmmm....får ta meg en tur til en dag da=)

jeg har ammebh med spiler i, den har blitt for liten allerede! [:-]
men jordmor anbefalte ikke å bruke bh med spile i, kunne gjøre at melkegangene blir forstoppet..

Jordmor sa:" Kjøp amme-bh på apoteket."
Har ikke gjort det selv enda, men skal gjøre det.
Jeg har amme-bh med spiler, så de finnes, men de er nok mindre behagelige i begynnelsen når brystene er ømme, hovne og sprengte...

Men hva gjør man når man ikke finner amme-bh er i store nok størrelser?
Og når bør man kjøpe amme-bh?

Jeg bruker 90D i bh er fra før, og heldigvis har ikke puppene mine vokst noe særlig enda, men når begynner de? Er jo vanskelig å kjøpe en amme-bh når jeg ikke vet hvor stor jeg trenger før melka har kommet. Kan jo risikere "DE" brøda foran jeg jo... Kommer vel til å se ut som ho der "Lolo" dama.....

[:o]

jeg kjøpte amme bh på kapahl,eller om det var lindex, men spiler i!!!
både svart og  hvit!!
kjempe fornøyd,så kosta de ikke mere enn 150kr ca..
burde prøves[:D]

jo jeg fant amme bhèr med spiler på hm sin mammaklær avdeling. kostet 98 kr for en bh, ikke noe å si på prisen....

ORIGINAL: mimime

både svart og  hvit!!

jeg har også kjøpt dem på kapahl, har ikke prøvd dem enda med melk i brystene enda men..... ei venninne har de og er stor fornøyd.[;)]
de e ikke så fine de typiske ammebhene....man føler seg ikke akkurat så sexy i dem, nei[;)]

Jeg har kjøpt to amme bh'er med spiler på Kappahl. Tror den største størrelsen de har der er 90D.

ORIGINAL: mimime

både svart og  hvit!!

samme hær, kjøpte på kapahl.. på tilbud til 99,-

Back
Topp