• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

JEG TULLTE BARE !!!!!

Pretty Bird

Forumet er livet
hEHE...OPS CAPS LOCL

Men jeg tulla bare

Helt sant !!! Jeg tulla bare..brydde meg ikke på orntlig at ikke flere svarte i den pepperkake tråden!!!!!

Ble jo så morsomt det her..

Vet jo at alle digger meg her!!!!!!![8D]

Tenkte kanskje du var begynt å proppes opp med hormoner nå som du er gravid jeg [8D]

ORIGINAL: annelis

men du, hvordan går det med deg og lille spiren i magen din? Koser deg?[:)]

ORIGINAL: lumina

skjønte vel det [;)]

Klart alle her digger deg!! [;)][:D]

ORIGINAL: •VarsomOgViljesterk•

DET HETER IKKE TULLTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[8D][8D][8D][8D][8D]

JEG VET ,MEN VILLE BARE VÆRE MORSOM ,SÅ STAVA JEG FEIL !!!!!!!!!!!!!!

[8D][8D][8D][:)][:)][:D][:D][:D]

men du, hvordan går det med deg og lille spiren i magen din? Koser deg?[:)]

Jo det går bra her .. null matlyst,men får nu i meg noe (spyr iallfall ikke..)
Er veldig redd for at det går gærnt ijæn ,men prøver å tenke at det går nok bra..
har jo fått høre at hjertet slo (gyn fortalte meg at hjerte slo,jeg fant ikke peanøtten på skjermen..[:D]og ikke var det lyd på apparatet hans heller)
Prøver å slå meg til ro med det,til jeg skal dit neste gang,om 1 uke og 1 dag...

går sikkert kjempebra denne gangen skal du se![;)] så bra at du får god oppfølging da! jeg mista før jeg ble gravid m nora, å da hun kom i magen min, så fikk jeg fri tilgang til jordmora her.. å i en periode hadde jeg behov for å daglig komme nedover til a å høre hjertelyd, å d fikk jeg.. var så betryggende!!
når skal du på ul da?

går sikkert kjempebra denne gangen skal du se![;)] så bra at du får god oppfølging da! jeg mista før jeg ble gravid m nora, å da hun kom i magen min, så fikk jeg fri tilgang til jordmora her.. å i en periode hadde jeg behov for å daglig komme nedover til a å høre hjertelyd, å d fikk jeg.. var så betryggende!!
når skal du på ul da?

Ja jeg har åsså fått "hotline" inn til føden,(jm kalte det for hotline..),får komme når jeg føler behov for det.og får ul så mye jeg vil.

Var forrige tirsdag og skal igjen neste mandag (om en uke)..er da 8+6...
Burde ha venta til litt senere i uka,slik at peanøtten e litt større,pluss at det er nærmere jul,slik at jeg kansje har fred i jula. Men dit er det bare å ringe ,så får jeg ny time ..

Ja det var godt å få høre at jeg får all mulig slags hjelp nå..slik at jeg skal være beroliget til enhver tid..

ORIGINAL: nannaanita

ORIGINAL: RitaCecilie

Klart alle her digger deg!! [;)][:D]

må bare signere jeg!!!

Back
Topp