Jeg tror vi får en....

Om du går inn på leker er det en trådd om å gjette der [emoji4]
Spent på å se om folk tipper rett!

Jente! Men kun fordi jeg ikke allerede er innlagt på sykehus, slik jeg var med de to andre.. [emoji16]

Har en sterk følelse på jente, men siden vi allerede har funnet jentenavn, kommer det sikkert ut en gutt med langt hår og skjegg [emoji23]

Jeg hadde egentlig troen på en gutt tidligere, men har egentlig falt litt over på jente. Det sier vel litt om min magefølelse (at jeg ikke har peiling!) :hilarious:

Jeg har en magefølelse på gutt.. mannen ønsker gutt, men tror det blir jente.. (han har 2 jenter fra før)

Har en liten følelse av jente, da jeg er fysen på rødbeter og salt lakris som jeg var med førstemann. Men jeg er like kvalm som da jeg gikk med gutta...:wacky:

Har 2 jenter og klarer ikke se for meg at det er noe annet denne gangen[emoji23]

Har en merklig følelse av både gutt og jente[emoji85][emoji12] pappa har i alle år sakt at eg kjem til å få tvillinger så blir arti å se om han får rett[emoji23]

Har ingen følelse på hva det blir, det hadde jeg ikke sist heller, men føles "tryggest" om det blir en gutt, har jo erfaring med det :p

Jeg har en følelse av at det er en gutt og mannen håper det er gutt. Men jeg har en gammeltante som drømmer babyer, hun har drømt alle mammas fire med kjønn og onkels tre. Nå har hun drømt om ei lita jente og skjønner ingenting for den eneste i familien som er gravid venter gutt, MEN hun vet altså ikke at jeg er gravid [emoji12] Blir spennende å se om det er meg hun har drømt jente på [emoji6]

Back
Topp