Jeg tror kanskje..

Iduna

Glad i forumet
at jeg kjente babyen sparke i sted!!! Så spennende!

Så gøy!![:D]

Oi! Så moro! [:D]

Gleder meg til det blir min tur, det er liksom fremdeles litt uvirkelig at det er noen der inne...

OOOhh...Så spennende[:)][:)] Glede meg til jeg kjenner noe liv i magen..[:)] Men tia går jo så tregt enda..:/

Kor spennande!! [:)] Kor mange veker er du på vei?? Gler meg til å kjenne liv! Er berre 11 veker på veg, så må vel vente litt til..

14 uker på vei...

ÅÅÅÅ SÅ ARTIG:). Jeg nærmer meg min 14.uke, har begynt å kjenne allerede, det får komme når det kommer, men å så moro da:)

Hallo hallo. Jeg og tror jeg kjenner liv. Men er ikke det litt tidlig da, det er jo bare 13 uker enda? Spennende, selv om jeg har prøvd det en gang før, like spennende!!!

Misunnelig. Tipper det er noen uker til jeg kjenner noe liv der inne. Bakdelen med å være pappa.

Har bare kjent noe som jeg tror må være babyen to ganger foreløpig. Det er jo tidlig, så det er ennå noen uker til vi kan regne med å kjenne det daglig. Men jeg er ganske så sikker på at jeg har kjent babyen. Tror jeg leste et sted at man kunne kjenne mini så tidlig som uke 14, og hvis man har født før så er det større sjanse for at man merker det tidligere.

Back
Topp