mariannnilsen
Forumet er livet
kommer til å bli enorm denne gangen , når magen alt er så stor , hehe
8+4

8+4

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29
ORIGINAL: mariannnilsenWooow.. For en herlig mage [:)] Kanskje du har to der inne? [;)]
kommer til å bli enorm denne gangen , når magen alt er så stor , hehe
8+4
ORIGINAL: Svartengel
Flott mage[:)][:)] Kan eg spør om du har sett min mage? Trur eg er hakket mindre enn deg men[:)]
ORIGINAL: mariannnilsen
Flott mage[:)][:)] Kan eg spør om du har sett min mage? Trur eg er hakket mindre enn deg men[:)]
ser ut som du er litt mindre ja, men absolutt en fin mage på gang der ja [:D]
Er uka kortare enn deg, på dei bildene[:)] Men eg er førstegangs gravid, så eg forventet ikkje mage enda.
Men får håpe du ikkje blir så alt for stor då, det blir tungt for rygg og bekken[:-]
Er uka kortare enn deg, på dei bildene[:)] Men eg er førstegangs gravid, så eg forventet ikkje mage enda.
Men får håpe du ikkje blir så alt for stor då, det blir tungt for rygg og bekken[:-]
nei håper ikke jeg heller , sist graviditet fikk jeg sent mage og var ikke veldig stor når jeg var høygravid heller