Jeg tror jeg

kate

Gift med forumet
holder på å sprekke av sinne[:@][:@][:@]

Fikk dere med dere den TÅPELIGE sårende og stygge kommentaren til en viss tråd inne på generell?

Sletta nå da...

Vi ufrivillige barnløse er tydeligivs noen egoistiske mennesker[&:] Huff tenk å bruke ressurser på prøverør!
var da ingen menneskerett å få barn....

Nei, den så jeg ikke.

Men er det mulig. [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[:@]tror eg river av meg håret[:@]

Herlighet. Blir dårlig av slike personer altså. Blærk.[:'(] Er nå sikkert og visst at de aldri har opplevd det me opplever, slite og slite år etter år, uten å lykkes. Så langt nede som få.. Uten å ein gong vita om me kan bli gravid.. *Forbannelse sendes over de som er så trangsynte og ikkje forstår*[:@]

fy søren!!! Leste den lille debatten som fortsatt er på FS og jeg kjenner hormonet KOKER!!

ORIGINAL: Sarah

fy søren!!! Leste den lille debatten som fortsatt er på FS og jeg kjenner hormonet KOKER!!

Samma her!! Og at dei faktisk ikkje forstår at ved å gjera alt for å få ungar, så gjer me faktisk samfunnet ein tjeneste!! Me trenge folk her i landet faktisk. Og det å ønska barn er i svært mange tilfeller, den sterkaste driften mennesket har.

Jeg fikk ikke med meg tråden på generell, så jeg blander meg ikke så mye i konkret hva som ble sagt der. Men den ene kommentaren i ettertid gjør at jeg har ingenting til overs for den som hadde den kommentaren i utgangspunktet. Makan til problemer hun må ha med seg selv om hun må holde på slik.. Barnslig rett og slett.[:'(]

Jeg kjenner at jeg for første gang misliker noen meget intenst på BV. Hele tråden ligger på det "andre forumet", så jeg fikk lest den der. Usj og æsj, for ett menneske!

Ka er det "andre forumet"?

Fy søren så dårligMå jo være idioter som skriver slike ting[:@]

Dette har nok jeg gått glipp av, fant heller ikke den inne på FS, bare en link på forumdet de som har prøvd lenge, men der var det jo ikke mye av informasjon å få ettersom tråden som det var link til var slettet.

Trådene ble slettet ganske raskt. Ikke rart med de kommentarene hun kom med. Forsvarte seg med at hun bare ville lage debatt?!? Nei, jeg har sett meg lei på hele dama nå, fins grenser for hvor mye dritt som kan komme fra ett menneske. Og jeg er ett menneske som sjelden hisser meg opp.
Det andre forumet er ett forum der takhøyden er litt større enn her inne mht hva som slettes osv[;)]

men å ta abort er en menneskerett?
å få bygd opp nye bryster pga brystkreft er en menneskerett?
å ha to bein og to armer er en menneskerett?

jeg blir så provosert at så ufattelig trangsynte mennesker...
( og jeg mener ikke at folk ikke skal få bryster eller bein, men skal de få hjelp, skal jammen ta jeg også få hjelp! )

Godt jeg ikke så den for da haddejeg klikka[:@]. Hadde det ikke vært for prøverør hadde jeg ikke sittet her med verdens fineste jente.[:)]

Back
Topp