Jeg tror jeg kan inn hit!!:D

**Stjernedryss**

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Har ikm idag eller i morgen og synes jeg kan skimte en svaaak strek på en billigtest idag! Men den er veldig svak så tør ikke stole på den. Skal ta en digital i morgen tidlig. Blir super spennende!!:D dette blir evnt. vårt tredje (og siste) barn:D

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
Har ikm idag eller i morgen og synes jeg kan skimte en svaaak strek på en billigtest idag! Men den er veldig svak så tør ikke stole på den. Skal ta en digital i morgen tidlig. Blir super spennende!!:D dette blir evnt. vårt tredje (og siste) barn:D

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Åh, så spennende! Hvisker gratulerer jeg :p er tredjemann her også, men usikker på om det er helt siste ;) krysser fingrene for deg og gleder meg til oppdatering :) :)
 
Takk:) er så utrolig spennende dette! Foreløpig termin blir da 1.des. og dette er definitivt siste hos oss ;)
 
Gratulerer :) Jeg også har gått inn her m en fot etter to tester i dag m samme resultat så nå håper jeg bare testene blir sterkere m dagene og at spiren holder seg der
 
Oii spennende :D masse lykke til :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Takk! Både gleder og gruer meg til i morgen.. tenk om jef bare har innbilt meg streken! Den var suuuupersvak, så kan godt hende at det ikke var en ordentlig en. Men krysser alt jeg har! :)
 
Spendt på oppdatering :) :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Åh, så rart da.. :( men du har heller ikke fått tante rød?


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Nei, har ikke det. Så har fortsatt er ørlite håp! Jeg har gått på pergotime og pleier da å ha regelmessige sykluser på 28-29 dager, så litt rart er det.. men jef har alltid fått positiv test på ikm før når jeg har vært gravid. .
 
Nei, har ikke det. Så har fortsatt er ørlite håp! Jeg har gått på pergotime og pleier da å ha regelmessige sykluser på 28-29 dager, så litt rart er det.. men jef har alltid fått positiv test på ikm før når jeg har vært gravid. .
Hvilken test brukte du?Husk at cb krever en god del mer hcg enn andre;)Jeg leste en test ang cb tester i går på nett og der også sto d at dem krever mer enn andre typer..De digitale kom dårlig ut i test pga at mange testet ikke pos på dem før lenge over ikm..Stol på bt sin..Dem lyver ikke..Har du testet på nytt m den? Så lenge ikke tr dukker opp er d håp:)
 
Jeg tester med strimmel fra BT.. :( fant ut at jeg ville vente litt til med digital. TR har fortsatt ikke kommet, så tenker å teste igjen i morgen med strimmel. Men har egentlig ikke store håpet. Tror el var senere enn forventet og da er alt håp ute..
 
Back
Topp