Jeg tror jeg har funnet navnet jeg vil bruke:-)

øyensten

Flørter med forumet
Maja Olivia:-)
Litt spes., men jeg liker godt begge navnene, og fant ut at de går greit sammen o:-)
Hva syns dere?
Og hva vil dere at deres lille skatt skal hete?

Var et søtt navn:)
Jeg vil oppkalle min gutt etter min dødfødte bror som skulle hete Thomas, mens samboer vil han skal være oppkalt etter bestefedrene og hete Svein Kåre:P Men alle sier vi må ta Thomas, så blir nok det til slutt :)

øyensten skrev:
Maja Olivia:-)
Litt spes., men jeg liker godt begge navnene, og fant ut at de går greit sammen o:-)
Hva syns dere?
Og hva vil dere at deres lille skatt skal hete?

Passet godt sammen!! Fint navn! emoticon

Her skal lillegutt hete Fredrik Alexander. Ett navn fra begge sidene, fra personer som har vært viktige for oss :-)

Maja Olivia synes jeg var et fint navn og det de passet godt sammen. Her blir navnet kanskje Ada, men ingenting er bestemt enda

Synes Maja Olivia er er kjempe fint navn:)

Vår prins skal hete Leon Alexander:)

Det var kjempe fint navn :)

Ikke helt bestemt hva min lille gutt skal hete enda. Jeg og barnefar er en smule uenige. Men jeg tror jeg får vilja mi 

Syns dere har funnet et vakkert navn =) Gutten vår skal hete Trym og Martinius til mellomnavn som er etter oldefaren hans. 

Olivia er så fiiiint..!! Har så lyst på det men samboer nekter.. :( Så her blir det Milla Sofie.. :)

Olivia er så fiiiint..!! Har så lyst på det men samboer nekter.. :( Så her blir det Milla Sofie.. :)

Nydelig navn

Det var jo fint det :)

Her har vi veldig vanskelig for å finne navn, jenta vår var navnløs i 2 uker, men jeg har et par jeg liker så spørs det om mannen er med på det :)

Back
Topp