Jeg tror jeg har fått verdens snilleste baby!

• Trådstarter Trådstarter EFM
  • Opprettet Opprettet
E

EFM

Guest
Siden vi kom hjem for en uke siden har hun hatt 2 våkennetter. Utenom de har hun sovet hele natta utenom når hun er sulten. 
Hun gråter aldri, kan telle på en hånd hvor mange ganger hun har grått, hun lager bare babylyder. Er så deilig å faktisk ha en nyfødt og i tillegg være uthvilt 

Måtte bare dele det med dere 

Så fantastisk!!!!!

Din heldiggriiiiis :D

Så vi som har babyer som skriker litt og må ha mat 3-4 ganger om natta har slemme babyer da altså?

(Men så bra da! Ingenting er deiligere enn rolige sovebabyer. )

Lykkeliky skrev:
Så vi som har babyer som skriker litt og må ha mat 3-4 ganger om natta har slemme babyer da altså?

(Men så bra da! Ingenting er deiligere enn rolige sovebabyer. )

Var ikke sånn ment nei  Og jenta mi spiser 3-4 ganger i løpet av natta hun og

Husk å banke i bordet nå.... :)

Er det ikke deilig
Husker gutten var slik.
Håper virkelig jentungen også blir slik emoticon

Det hadde jeg også frem til hun ble 6 måneder. Snudde om på dagen fra en snill engel til en djevel. Helt seriøst!

Slik var vår datter også , deførste 3 ukene, så fikk pipa en annen lyd emoticon

så deilig da men dem fleste nyfødte er sånn da er ingen garanti for fremtiden!

Vet om mange som har fått seg et sjokk når babyen bikker 3 uker, inntil da sover de aller fleste det meste av tiden.. så  endres det. Vår snelle var sånn til hun var ca 1 år, men nå er det full fart og hun har en utrolig sterk vilje! Sover fortsatt mye da :)

Min sover også for det meste hele natta, men gråter når hun vil ha mat da. Det er jo vanlig

Så flott!!

Håper vi får det på samme måte med denne. Har hatt tre sånne babyer som du har, så jeg skal ikke klage i det hele tatt. Kan telle våkenetter på en hånd (med alle tre til sammen)

Nyt det! Du vet aldri når det snur! 

(Fakta er uansett at de fleste barn bytter om på døgnrytmen sin mange ganger de første to årene)

MariSafari skrev:
Husk å banke i bordet nå.... :)

jepp! hehe. første vår var "the perfect kid" gråt aldri osv.
sånn var lillesøster 1-2 uker og, men såå KOLIKK i tja.. et år? :P

men satse på du sleppe det :D !!
ingenting er bedre enn en rolig unge som ikkje har vondt noe sted <3

Back
Topp