Jeg tror jeg hører hjemme her...?

Bokorm112233

Blir kjent med forumet
Så! Positiv test for tre dager siden ! Men jeg ANER ikke når dette skjedde. Har ikke hatt mens siden forrige svangerskap (har et barn på 13 mnd). Har kun hatt noen striper blod (+ massiv utflod), men dette er nesten 2 mnd siden. Har følt meg uggen og hormonell i kroppen siden da (og kanskje ukene før også, når jeg tenker meg om). Men har samtidig hatt negative tester.

Så hvordan finner man da ut hvor langt på vei man er?

Så! Positiv test for tre dager siden ! Men jeg ANER ikke når dette skjedde. Har ikke hatt mens siden forrige svangerskap (har et barn på 13 mnd). Har kun hatt noen striper blod (+ massiv utflod), men dette er nesten 2 mnd siden. Har følt meg uggen og hormonell i kroppen siden da (og kanskje ukene før også, når jeg tenker meg om). Men har samtidig hatt negative tester.

Så hvordan finner man da ut hvor langt på vei man er?

Gratulerer! Hvor sterk var streken? Kanskje du har bilde? :D Du kan jo ta en digital test, men de stopper på 3+, så den sier jo ikke noe om du er fem eller åtte uker på vei da :) Men om du får 1-2 eller 2-3, har du i alle fall litt å gå etter. Ellers er det vel ultralyd som er det sikreste? HCG kan jo variere veldig.

Gratulerer! Hvor sterk var streken? Kanskje du har bilde? :D Du kan jo ta en digital test, men de stopper på 3+, så den sier jo ikke noe om du er fem eller åtte uker på vei da :) Men om du får 1-2 eller 2-3, har du i alle fall litt å gå etter. Ellers er det vel ultralyd som er det sikreste? HCG kan jo variere veldig.

Har lagt ved bilde. Trodde dette var en svak test. Men etter å ha sett litt på andres bilder er den kanskje ikke så svak allikevel, den streken

Vedlegg

• Screenshot_20210521_210611_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210521_210611_com.android.gallery3d.jpg
    1,1 MB · Visninger: 45
Har lagt ved bilde. Trodde dette var en svak test. Men etter å ha sett litt på andres bilder er den kanskje ikke så svak allikevel, den streken
Ser ganske sterk ut den streken:happy: Prøv en digital test, hvis den viser 3+ ville jeg kanskje tatt blodprøve hos legen for å sjekke hcg.

Hvis jeg sammenlikner med mine tester, fikk jeg noe liknende rundt 15DPO, og jeg fikk 2-3 på den digitale dagen etter, altså 4-5 uker på vei :)

Ville prøvd med en Clearblue digital om jeg var deg :happy: Løp og kjøp :D

Hva betyr 3+? :) Over 3 uker?

Clearblue med ukesindikator viser antall uker siden unnfangelse.

1-2 betyr 3-4 uker på vei.
2-3 betyr 4-5 uker på vei
3+ betyr 5 uker eller mer på vei :)

De er ikke hundre prosent treffsikre, men kan gi deg et hint!

Clearblue med ukesindikator viser antall uker siden unnfangelse.

1-2 betyr 3-4 uker på vei.
2-3 betyr 4-5 uker på vei
3+ betyr 5 uker eller mer på vei :)

De er ikke hundre prosent treffsikre, men kan gi deg et hint!

Åååh smart! Har de sånn på vanlig apotek?

Back
Topp