Jeg tror jeg får....

Mammamodus :)

Glad i forumet
Juligull2021
Så at andre grupper har denne, og syntes den var morsom! Bli med hvis dere vil! :happy:

Skriv det dere tror dere får, og hvorfor, og så når dere finner ut hva det er (enten UL eller fødsel), så finner dere igjen kommentaren deres og oppdaterer! :Heartred

Jeg tror jeg får GUTT! Magefølelsen sier jente, men forrige graviditet trodde jeg jente og det var gutt.. i tillegg har jeg ikke hyperemisis som jeg hadde med jenta vår. Med guttene har jeg vært ørlite uggen med han ene, mens han andre var jeg ordentlig kvalm i endel uker - akkurat som nå. Blir spennende å se! Ønsker jente for jenta vår sin del, men for meg er det det samme :happy:

Jeg tror det er gutt! :dummy: Fått to gutter før, og mannen min har to brødre og de har bare fått gutter (hhv to og fire stk)!

Jeg tror jeg får JENTE :Heartpink Har en jente fra før og svangerskapet så langt er helt likt. Magefølelsen sier jente.

Jeg tror jeg får gutt om dette svangerskapet går helt ut. :Heartblue

Jeg får gutt. Hehe, er bare sikker på det. (Magefølelse) :wav (Sniker litt fra august, fir tror fortsatt jeg blir å føde i juli)

Back
Topp