jeg tror jeg er matforgiftet

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg skjønner ingenting..
Natt til igår lå jeg med fryktelig kvalme,sånn helt hinsides all fornuft kvalme... og hele dagen igår..
Men igår kveld forsvant det,og er fin idag ?! Fortsatt veldig uggen men ikke på LANGT nær som jeg var...
Grunnen for at jeg tror jeg er matforgiftet er fordi hadde sånn knip i magen i midten under brystene (der hvor ribbeina møtes) og inatt måtte jeg opp på do og hadde kraftig diare..Det har jeg ikke hatt siden før jeg ble gravid,da jeg har vært hard i magen,noe som er uvanlig for meg å være.

Spiste noe svinestrimler,jeg er sikker på at det var de... blir kvalm bare av å tenke på det...
Jeg trodde jo det var gravidkvalme men jeg tenkte at det kan umulig være det,for det var så fryktelig intens kvalme,bare jeg bevegde på meg så spydde jeg nesten..
Det gikk over like plutselig som det kom.. det kan jo ikke ha vært gravidkvalme??

Er det farlig for barnet om mor er matforgiftet ??

Sniker litt fra desember jeg:) jeg fikk matforgiftning sist svangerskap og spurte lege. Fikk beskjed om at det ikke var farlig for fosteret, så ikke bekymre deg for det:)

Back
Topp