Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
... i han her! Tidenes konsertopplevelse med A-ha i kveld, Ullevål var betydelig bedre enn frykta som konsertarena. Og fytti helvete så godt de holder seg! [:D]
Smaken min har en tendens til å helle mot de på 45+ gitt, skjønner ikke hvorfor alle sikler sånn etter Harket, når han her er så fiiiiiin. Synd jeg ikke ba med deg, det var virkelig skikkelig, skikkelig kanon! Jeg er ganske kresen på lyd og teknikk osv, men syntes alt funka...
Enig med deg der[;)] Morten er jo bare ekkel...[8D]
Så han på tv i går og tenkte: oooohhhhh[;)] Hihi
Bra at konserten var bra da! Svigerinna mi var også der, og jeg kunne godt tenkt meg å dra selv... Var på siste til Madrugada da, så jeg lever lenge på den[;)]
Tihi. Jeg ble helt satt ut over hvor bra lyden bar, og ikke minst digg at det ikke var en masse fortyrrelser i synsfeltet. Jeg hater Spektrum som konsertarena, så jeg forventa nada [8D]. Smæshing tenknisk arbeid og smæshing musikk, og Morten har virkelig flott live-stemme bare han får varma opp litt [:D].